Ting har stoppet opp og er allerede på vei tilbake, det lille embryoet sist var så og si borte nå, så håper kroppen ordner opp selv denne gangen også..
Så utrolig trist å lese
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ting har stoppet opp og er allerede på vei tilbake, det lille embryoet sist var så og si borte nå, så håper kroppen ordner opp selv denne gangen også..
Så utrolig trist å lese![]()
har du egg på frys eller må dere gjennom ferskforsøk? Sender deg en stor klem <3
Det ble ingen av de 14 eggene som endte på frys, så må i gang med siste ferskforsøk nå. Blir spennende om de gjør noen endringer nå, siden ingen av de to foregående har endt opp i noe..
Takk <3
Jeg lurer på om jeg så deg i sta, om du betalte i 1045-1100 tida?![]()
Huff så tristTing har stoppet opp og er allerede på vei tilbake, det lille embryoet sist var så og si borte nå, så håper kroppen ordner opp selv denne gangen også..
ÅneiTing har stoppet opp og er allerede på vei tilbake, det lille embryoet sist var så og si borte nå, så håper kroppen ordner opp selv denne gangen også..
Så leit..![]()
men vet du hva, jeg er helt sikker på at dere skal klare det. Husk at du blir lett gravid <3
Vi sto i 'kassa' rundt da, jeg er blond og hadde skjørt på meg. Jeg var litt sliten og dopa etter uttak for å si det mildtBetalte bare for mannens sædprøve. Du satt der? Artig
![]()
ÅneiSå leit. Det er så tungt å måtte oppleve det gang på gang[emoji173]️
Ånei[emoji27] dette var triste nyheter[emoji27] Varme tanker til dere[emoji173]️
Huff så tristgode tanker til deg og håper du blir gravid snart igjen[emoji173]
Har selv brukt over 5 år på og få et barn og har hatt 3 sa, 1 ma og måtte igjennom en senabort..begynner nå og få trua på at d nå er vår tur..d har vært mange nedturer,men som du sier vi mennesker er sterkere enn vi tror og er d noe vi virkelig ønsker oss så går vi igjennom ild og vann for å få d største ønske oppfylt ❤ er sikker på at d blir snart deres tur❤ viss du har slitt med sa og ma så kan et tips være blodfortynnende sprøyter el tab..jeg fikk d nå denne runden og første gang på 4 år så har jeg ikke mistet..Fikk også kortison fra sprøytestart til ca 8 uker. Vet ikke om d hadde noe og si men føler d selv. Ønsker dere masse lykke til snart sitter'n❤❤Takk
Ja, nå har begge forsøkene "satt seg", så håper bare at det ikke har vært "babyen vår" som har vært klar enda![]()
Takkdet har jo ligget litt i kortene, så var mentalt forberedt på det.. ser bare fram til å få de to blødningene så vi kommer igang igjen
Når skal du på kontroll?
Har selv brukt over 5 år på og få et barn og har hatt 3 sa, 1 ma og måtte igjennom en senabort..begynner nå og få trua på at d nå er vår tur..d har vært mange nedturer,men som du sier vi mennesker er sterkere enn vi tror og er d noe vi virkelig ønsker oss så går vi igjennom ild og vann for å få d største ønske oppfylt [emoji173] er sikker på at d blir snart deres tur[emoji173] viss du har slitt med sa og ma så kan et tips være blodfortynnende sprøyter el tab..jeg fikk d nå denne runden og første gang på 4 år så har jeg ikke mistet..Fikk også kortison fra sprøytestart til ca 8 uker. Vet ikke om d hadde noe og si men føler d selv. Ønsker dere masse lykke til snart sitter'n[emoji173][emoji173]
Det er godt dere ser fremover! Det er jo ikke annet å gjøre:/
Jeg skal på kontroll 20. Desember. Kjempe nervøs! Håper virkelig!
Vi har troa vi oghar en fantastisk mann som gjør det mye lettere å takle, så vi er ved godt mot, det var bare ikke meninga
Jeg satt med ryggen til, men tenkte kanskje det var deg, for det virket som om du var den eneste som var på "en snurr" av de som skulle betale der![]()
Vi får krysse fingrene for at det var verdt den harde behandlingen, at det var fine gullegg som ble tatt ut i dag![]()
Nja. Vi har valgt å sende prøve av mensblod til en klinikk i Hellas for å teste om vi han noen bakterier som hindrer at eggene inne vil feste seg. Vi har begge hatt mykoplasma for mange år siden. Og jeg leste på hjemme siden til klinikken at det kan ligge i reproduksjonsorganet i mange år etterpå og skape et dårlig miljø. Dette er prøver de ikke tar i Norge. Så vi gjør det på egenhånd.
Dette er nok syklustråden for de som hadde prøverørsforsøk i oktober 2016, det du ser etter er trolig denne tråden https://forum.babyverden.no/threads/er-det-noen-som-har-sendt-prøve-til-aten.1839339/Hei, hopper litt inn her jeg og håper flere har svar var nettopp hos min fastlege og nevnte dette ang en sånn type prøve og for han var det veldig nytt/fremmed, så ba han sjekke ut. Han sa også at han verket rådet meg til eller fra å ta en sånn prøve å sende til Hellas. For min del har jeg også Endometriose, men han og jeg mener selv at det i seg selv ikke gjør meg infertil i forhold til hvor det sitter hos meg pr nå (operert i 2012).
Men er det fortsatt ingen i Norge som kan ta sånne prøver av tr blodet? Evt private klinikker?