Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er pakka og ligger i bilen faktisk
- en natt bukse
- 3 par sokker
- to ammetopper
- sjampo
- tannkost
- tannkrem
- hårbørste
- hårstrikk
- et undertøy skift til pappaen
- 3-4 sett med klær til babyen
- 2 luer
- hentesettet
- ei bok
- flipp flopper
- deodorant
Skal også ha babynestet med og litt snacks. Men det får vi ta når vi skal inn![]()
Hva skal du med babynestet?
38+5 i dag.
Jeg har ikke begynt å pakke enda - kanskje på tide?
Bra det er flere av oss. Er uke 40 i morra. La frem det meste i helga da, men må finne en bag eller koffert og samle sammen det siste småtterietSamme med meg, ikke begynt med verken mitt eller baby sitt.. uke 38 jeg også![]()
38+5 i dag.
Jeg har ikke begynt å pakke enda - kanskje på tide?
Samme med meg, ikke begynt med verken mitt eller baby sitt.. uke 38 jeg også![]()
Bra det er flere av oss. Er uke 40 i morra. La frem det meste i helga da, men må finne en bag eller koffert og samle sammen det siste småtteriet![]()
Hva har du valgt å pakke?Er 38+0 i dag, bagen ble ferdig pakket i går![]()
Sniker fra november og kan si jeg pakket med meg alt for mye og vi var på sykehuset i 5 dager til sammen. Hadde ikke behov for eget toalettpapir, bind, ikke orket jeg sminke meg eller pynte meg (dagkrem, maskara og lypsyl holdt lenge) hadde ammepute med i bilen og den ble hentet med engang for den var fantastisk.
Tror jeg skal bruke lista di og gå igjennom baggen min en gang til.Jeg har akkurat pakket ferdig.
Til meg:
- Morgenkåpe
- Tøfler
- 2 myke joggebukser i velour
- 2 singleter
- 1 genser
- 2 cardigans (en varm i ull og en lett/fin)
- 3 par tynne ullsokker
- Truse
- Amme bh
- Ammeinnlegg
- Godteri og digg ()
- Toalettsaker i reiseflasker inkl håndkrem, fuktighetskrem og sånt
- Nesespray, lommeletter og paracet
- Varmeflaske
Til baby:
- Mange klesskift (helt sikkert altfor mange, men jeg fikk se de klærne man får på barsel og vil heller bruke egne. Gjør ikke noe om ikke alt blir brukt)
- Hentesett (2 stk fordi jeg klarer ikke å velge!)
- Babyteppe strikket
- Smokker (jeg er fjerdegangs)
Så har jeg skrevet en liste over ting jeg skal pakke, men som jeg bruker daglig eller som er til vask:
- Øreklokker
- Mobillader
- Toalettsakene (er pakket klar men ikke lagt ned i for noe av det brukes av og til)
- Fitbit lader
- Hårbørste
- Sminke
- Energidrikken som står i kjøleskapet
- Vannflaske
- Bæretube (er til vask)
- Ullcardigan
- Flere truser (de romslige, gode er til vask)
- Bok
- Helsekort inkl fødselsbrev
- Ammepute (vurderer å ha med i bilen i tilfelle)
- Bilstol til baby
Denne lista ligger på nattbordet, så jeg tenker det går fort å pakke med seg de siste tingene.
Jeg har pakket i 2 bager; en stor til barseloppholdet og en mindre (jujube be prepared stelleveske) til fødestua. I fødestuebagen har jeg pakket de tingene jeg tenker kan være kjekt å ha under eller umiddelbart etter fødsel (energidrikk, morgenkåpe, tøfler, helsekort).