Håperpånr2<3
Glad i forumet
Hvordan går det med dere jenter?
Og kanskje spesielt Håperpånr2<3, har du testet mer?![]()
Ja det røyk en i dag og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere jenter?
Og kanskje spesielt Håperpånr2<3, har du testet mer?![]()
Jeg drister meg til å si tusen takkNå tror jeg bare jeg skal si GRATULERER!!!!![]()
Jeg drister meg til å si tusen takkdet føles så uvirkelig at jeg klarer ikke helt å tro det
Det må bare ikke bli noen ny kjemisk! Men det blir det ikke
Gratulerer
Gratulerer!
Tusen takkGratulerer!![]()
Jeg fikk beskjed om å ta Paracet etter innsett ved behovNoen som vet om man kan ta Paracet etter innsett?? Fikk plutselig så menssmerter nå at jeg holder på å døøøøøøHadde jo innsett idag, så vil ikke ødelegge noe!!
![]()
Jeg fikk svar på den første blodprøven idag og den var over 200sykepleier hadde ikke fått med seg at jeg gikk på hcg støtte. Så hun gratulerte meg. Jeg som spurte henne, er du sikker?
Hun måtte høre med legen og ringe meg opp. Jeg skal fortsette med hcg støtte og crinone en uke til og ta ny blodprøve neste fredag.
Har googlet masse siden da. Leste et sted at etter å ha tatt 10000 ie pregnyl ble det etter 24 timer påvist 200-300 hcg i blodet. Halveringstid deretter på 1,56. Jeg tok 5000 ie på onsdag. Tok blodprøve 36 timer etter å ha tatt sprøyten. Jeg er veldig håpefull akkurat nå. Aldri i mitt liv hatt positiv prøve. Tvi tvi![]()
Åh, håper sånn for deg nå ❤
Med min tålmodighet så ender jeg vel opp å ta testen på torsdag:/Jeg testet positivt en uke etter innsett av blastocyst![]()
Gratiss