Her har lille vært plaget med mye vondt i magen, men nå har det eskalert og det romler, knurrer og lager mange rare, høye lyder i magen de siste par dagene. Hun har også kastet opp, altså det kommer veldig MYE melk i en stråle etter måltider, alt fra 5 - 1 time etter maten. Først var det bare en gang og vi tenkte ikke så mye over det iom at hun er en gulper til vanlig, men i går kveld kom det tre ganger i løpet av en time, og det var sinnsykt mye, vi måtte skifte på både seng, henne og oss selv. Deretter var hun sulten igjen.
Jeg har også lagt merke til at før måltider kan det komme hva som ser ut som masse sikel/ vann ut av munnen hennes, og hun har også hatt mer rennende bæsj, men ikke flere eller færre våte bleier i døgnet. Men det virker som hun sliter mer med å få det ut da, ligger å presser hardt og gråter før det kommer en eksplosjon
Er det noen som har erfaringer med dette eller veit hva det kan komme av? Jeg tenker å ta henne med til legen idag så han kan se på henne. Men ellers virker hun jo frisk og rask, eller, hun er litt forkjølet også, men stort sett blid og fornøyd 
Jeg har også lagt merke til at før måltider kan det komme hva som ser ut som masse sikel/ vann ut av munnen hennes, og hun har også hatt mer rennende bæsj, men ikke flere eller færre våte bleier i døgnet. Men det virker som hun sliter mer med å få det ut da, ligger å presser hardt og gråter før det kommer en eksplosjon