Jubeltråd

Hurra!! Jeg er så glad og takknemlig som har så mange gode venninner som arrangerte babyshower for meg på fredag! 16stk kom på døra og da jeg åpnet ropte de SURPRISE!!!! De hadde med ballonger, mat og drikke, kake og gaver. Jeg og babyen fikk så masse fint og nyttige ting! Jeg er helt overveldet. Gavene står fortsatt på stua og jeg ser på de daglig - det gleder meg! :happy: :Heartpink:Heartred

Jubler for at alt er nå på plass til snuppa og fødebagen er klar :D skulle noe mangle nå, så får vi ta det etter fødselen! OG! 2 julegaver ferdig og nesten ferdig med noen flere :)

Jubler for siste julegavene nå er kjøpt via Black Friday tilbud :) Deiligt å være ferdig! Da blir det bare innpakkinga igjen

Allerede kommet til uke 32 i dag og bare 8 uker igjen til termin! Er så glad for at tida går så fort!!

Hurra!! Jeg er så glad og takknemlig som har så mange gode venninner som arrangerte babyshower for meg på fredag! 16stk kom på døra og da jeg åpnet ropte de SURPRISE!!!! De hadde med ballonger, mat og drikke, kake og gaver. Jeg og babyen fikk så masse fint og nyttige ting! Jeg er helt overveldet. Gavene står fortsatt på stua og jeg ser på de daglig - det gleder meg! :happy: :Heartpink:Heartred
Så koselig :)

33 uker idag :) bare 7 uker igjen

Jubler for 36+0! Ny uke og en uke nærmere termin :)

Jubler for at bilen er EU godkjent! En ting mindre å tenke på midt oppi jul og mulig fødsel :p

Jubler for bare en uke igjen med pasienter! Neste (og siste) uke før permisjon skal kun vies til papirarbeid. Guri, det skal bli diiiigg!!

Jubler for at alt sto bra til med vesla i magen på ultralyden i dag :-D Hun sutta på tommelen og var ikke sjenert, så fikk mange fine bilder :-) (Uke 32)

Back
Topp