Charmiss blir mamma

18+1.

Lurer sånn på om det er spark jeg kjenner eller ikke.. kjennes ut som noe "sprekker" inni meg av og til, så vanskelig å forklare :o Ligger noen cm over trusekanten og kjennes ganske så godt. Skvetter til hver gang. Hva ellers kan det være liksom?
Om det er spark, så har jeg såfall kjent det et par uker, men vet da søren jeg. Ikke kjent noe til disse berømte sommerfuglvingene da, men.. o_O

18+1.

Lurer sånn på om det er spark jeg kjenner eller ikke.. kjennes ut som noe "sprekker" inni meg av og til, så vanskelig å forklare :o Ligger noen cm over trusekanten og kjennes ganske så godt. Skvetter til hver gang. Hva ellers kan det være liksom?
Om det er spark, så har jeg såfall kjent det et par uker, men vet da søren jeg. Ikke kjent noe til disse berømte sommerfuglvingene da, men.. o_O

Søstra mi sa at det i starten føltes ut nesten som luftbobler som sprakk, så kanskje det er den lille i magen som du kjenner :D så fint å høre at du endelig har hatt en bra/frisk dag, håper det går bare oppover herifra! ❤️ Tenkt at du har kommet så langt allerede.. :)

Søstra mi sa at det i starten føltes ut nesten som luftbobler som sprakk, så kanskje det er den lille i magen som du kjenner :D så fint å høre at du endelig har hatt en bra/frisk dag, håper det går bare oppover herifra! ❤️ Tenkt at du har kommet så langt allerede.. :)

Ja, vi satser på det altså! Er jo på tide den lille begynner å gi lyd fra seg nå :D Ja, helt utrolig at det er så lenge siden jeg skrev dagbok på prøver forumet og aldri i livet om jeg trodde på at jeg var gravid :p

Det høres jo veldig ut som bebisbevegelser da :D Så gøy!! Jeg kjente aldri noe til sommerfuglvinger. Her gikk det rett fra bobler til dytt :P Når har du OUL igjen?

Gratulerer med leilighet! Er litt treig, så jeg leste det nettopp. Hvordan går det med deg? :-)

Det høres jo veldig ut som bebisbevegelser da :D Så gøy!! Jeg kjente aldri noe til sommerfuglvinger. Her gikk det rett fra bobler til dytt :p Når har du OUL igjen?

Nei, ikke sant. Jeg aner ikke hva det er, men har konkludert med at det kan da ikke være noe annet enn babyen. Kjenner den ikke så ofte enda da, men en gang om dagen kanskje.

På mandag, gleder meg stort! Hadde egentlig denne uka, men siden det absolutt ikke passet så fikk jeg neste uke istedet. Da er jeg i uke 19. Blir stas å se lille igjen og se om alt er bra der inne. :Heartred Florerer jo med OUL bilder og rapporter nå, man blir jo helt dårlig!:excited001

Gratulerer med leilighet! Er litt treig, så jeg leste det nettopp. Hvordan går det med deg? :)

Det går mye bedre, takk som spør. Har hatt noen skikkelig fine dager blandet med noen litt verre, men jevnt over veldig glad for at ting kjennes ut som det begynner å løsne. Har mye bedre matlyst og tok meg selv i å småspise her om kvelden, DET er lenge siden sist :p Håper alt er fint med deg også :D

Nei, ikke sant. Jeg aner ikke hva det er, men har konkludert med at det kan da ikke være noe annet enn babyen. Kjenner den ikke så ofte enda da, men en gang om dagen kanskje.

På mandag, gleder meg stort! Hadde egentlig denne uka, men siden det absolutt ikke passet så fikk jeg neste uke istedet. Da er jeg i uke 19. Blir stas å se lille igjen og se om alt er bra der inne. :Heartred Florerer jo med OUL bilder og rapporter nå, man blir jo helt dårlig!:excited001
Jeg holder absolutt en knapp på at det er bebis altså :D Tenk når du kjenner helt klare spark veldig snart!

Ah, fantastisk! Det er ikke så lenge til :D Gleder meg skikkelig til oppdatering da altså! Ja, jeg føler med deg som må se masse oppdateringer før du selv endelig får lov :rolleyes: Jeg blir misunnelig jeg og da, men jeg skal ikke klage :)) :P

18+4.

Magen er mindre på kveldstid hos meg enn når på morgenen når blæra er full, men kjenner en god bump og dette bildet viser tydelig livmoren min som er knallhard nesten opp til navlen nå.

ImageUploadedByBV Forum1478797923.258603.jpg

Ååh, så jeg gleder meg til OUL og babytitting på mandag nå :D
Lykkelig for tiden, så god følelse :)

18+4.

Magen er mindre på kveldstid hos meg enn når på morgenen når blæra er full, men kjenner en god bump og dette bildet viser tydelig livmoren min som er knallhard nesten opp til navlen nå.

Vis vedlegget 206815

Ååh, så jeg gleder meg til OUL og babytitting på mandag nå :D
Lykkelig for tiden, så god følelse :)

Ååh så gøy å høre og å se at du har fått en søt liten babybump! :D masse lykke til på OUL, gleder meg til å se ❤️

Ååh så gøy å høre og å se at du har fått en søt liten babybump! :D masse lykke til på OUL, gleder meg til å se ❤️

Tusen takk kjære deg :D <3
Er mer spent nå enn jeg var for begge TUL mine, for da var jeg så innstilt på at "jaja, er det ikke liv så er det sånn som skjer".
Nå derimot så er jeg jo knytta sterkt til lille i magen og alle gleder seg til h*n kommer. Har troa på at alt er fint altså, men når man begynner å tenkte blir man jo gal ;)

Tusen takk kjære deg :D <3
Er mer spent nå enn jeg var for begge TUL mine, for da var jeg så innstilt på at "jaja, er det ikke liv så er det sånn som skjer".
Nå derimot så er jeg jo knytta sterkt til lille i magen og alle gleder seg til h*n kommer. Har troa på at alt er fint altså, men når man begynner å tenkte blir man jo gal ;)

Jaa det skjønner jeg godt! Men denne lille krabaten sitter hele veien ut vet du :D og plutselig popper magen frem skikkelig nå. Blir nok sååå koselig :) håper resten av svangerskapet går fint for deg ❤️

Da var dagen for OUL her og jeg trappet (alene fordi far måtte jobbe, buhu) opp på St.Olav med hjertet i halsen. Var lillegutt ved godt mot nedi magen enda? Var det noe galt siden jeg kjenner så lite liv?

Kom inn til verdens søteste jordmor som forklarte hva vi skulle se etter idag. Hjerte, hjerne, lunger osv også spør hun om vi har vært på noe tidlig ultralyd. Jeg forteller mens hun setter proben på magen at vi har vært på ultralyd sist i uke 13/14 og da så vi en gutt i magen iflg gynekologen. Men at vi tok det med en klype salt siden det var så tidl... Hun avbryter meg. "Ja, det var bra dere gjorde, for her er det en jente!" Haka mi faller på gulvet og jeg begynner å le. Høyt. Tørker tårer mens jeg forteller om at magefølelsen var bombesikker på jente hos både meg, pappan og alle rundt oss siden dag 1. Vi lo godt sammen en stund og jeg er fortsatt litt i sjokk, men ting falt veldig på plass i hodet mitt etter dette. Spurte flere ganger om hun var sikker og ja, så sikker som hun fikk lov å si at hun var. Vi fikk til og med et innsyn rett oppimellom bena med lårene til hver side og der var det helt flatt.

Heldigvis var frøkna helt perfekt, ble satt tilbake 3 dager, men pytt pytt. En dag lengre på lårbenet, samme som på TUL, så spørs om hun blir langbent! :D

Uansett, kjempekoselig å se lille turnere rundt i mange, sutte på tommelen og blafre med fingrene. Morkaken ligger foran og det forklarer nok at jeg ikke har kjent så mye enda.

ImageUploadedByBV Forum1479132410.090842.jpg

Da var dagen for OUL her og jeg trappet (alene fordi far måtte jobbe, buhu) opp på St.Olav med hjertet i halsen. Var lillegutt ved godt mot nedi magen enda? Var det noe galt siden jeg kjenner så lite liv?

Kom inn til verdens søteste jordmor som forklarte hva vi skulle se etter idag. Hjerte, hjerne, lunger osv også spør hun om vi har vært på noe tidlig ultralyd. Jeg forteller mens hun setter proben på magen at vi har vært på ultralyd sist i uke 13/14 og da så vi en gutt i magen iflg gynekologen. Men at vi tok det med en klype salt siden det var så tidl... Hun avbryter meg. "Ja, det var bra dere gjorde, for her er det en jente!" Haka mi faller på gulvet og jeg begynner å le. Høyt. Tørker tårer mens jeg forteller om at magefølelsen var bombesikker på jente hos både meg, pappan og alle rundt oss siden dag 1. Vi lo godt sammen en stund og jeg er fortsatt litt i sjokk, men ting falt veldig på plass i hodet mitt etter dette. Spurte flere ganger om hun var sikker og ja, så sikker som hun fikk lov å si at hun var. Vi fikk til og med et innsyn rett oppimellom bena med lårene til hver side og der var det helt flatt.

Heldigvis var frøkna helt perfekt, ble satt tilbake 3 dager, men pytt pytt. En dag lengre på lårbenet, samme som på TUL, så spørs om hun blir langbent! :D

Uansett, kjempekoselig å se lille turnere rundt i mange, sutte på tommelen og blafre med fingrene. Morkaken ligger foran og det forklarer nok at jeg ikke har kjent så mye enda.

Vis vedlegget 207321

Åååh så fantastisk da! ❤️ tenk at dere skal få en liten frisk prinsesse :D nå må du bare nyyyyte og håper at formen din er ganske grei :)

Så utrolig godt at alt var fint i magen ❤❤ Til tross for at bebis har bedrevet ombytting av kjønn siden sist :)) Virker ikke mye sikkert å få vite kjønn på TUL gitt :confused: Nå håper jeg det blir kun nyting herfra :D

Så utrolig godt at alt var fint i magen ❤❤ Til tross for at bebis har bedrevet ombytting av kjønn siden sist :)) Virker ikke mye sikkert å få vite kjønn på TUL gitt :confused: Nå håper jeg det blir kun nyting herfra :D

Var innmari godt å få bekrefta at magefølelsen man har hatt hele tiden ikke var feil likevel. Selv om uttrykket i ansiktet mitt når jordmor sa jente sikkert så ut som hun sa det var en alien :D haha!

Så koselig ❤ bra at alt var fint! Hvordan går det med deg ellers?

Det går mye bedre! Fortsatt kvalm de fleste morgener, men det går fortere over nå og resten av dagen er jeg proppfull av energi. Magen vokser og lille har begynt å gi liv fra seg. Nå er det fint å være gravid :)

19+6.

Denne uka har vært eviglang! Sikkert siden jeg ble satt tilbake 3 dager på OUL forrige mandag, noe jeg overhodet ikke er enig i siden jeg da måtte testa positivt på dag 6 etter unnfangelse :p Jaja, får vel bare innstille meg på det.

Dagene er så utrolig mye bedre nå, fortsatt endel kvalm på morran, men av et helt annet kaliber enn før. Nå vokser magen og jeg kjenner lillefrøken masse ila dagen. Imorres når jeg våknet så lå hun og veltet seg rundt nedi der, det er en følelse som er heeelt merkelig. :excited001

Har allerede handlet ferdig de minste babyklærne, har lovet meg selv å kjøpe endel brukt + at vi kommer til å få gaver, så har satt en begrensning i hodet mitt på hvor mye jeg får lov å handle nytt. Det er altfor gøy å kjøpe små rosa klær nemlig!

Magen er tung og øm, spesielt på natta. Tydelig at det vokser mye for tiden, synes jeg kjenner den blir større for hver dag nå.
Sovingen er ikke mye å skryte av dessverre, vrir meg rundt en million ganger for å finne en god stilling og havner alltid med enten en pute mellom bena eller ene beinet over samboeren min, haha:p Våkner også masse, er minst oppe 3 ganger ila natta for å tisse. Så er litt trøtt for tiden, men heller trøtt enn den samme kvalmen som jeg hadde på det verste, bank i bordet:wacky:

Back
Topp