Jaaaaa!![]()
Etter tørking.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa!![]()
Etter tørking.
![]()
Etter tørking.
Jaaaaa!)
) ❤ ❤ ❤ Det tror jeg også. SÅ herlig. Nå håper jeg virkelig så for deg at denne bare øker i styrke. Dette ser veldig lovende ut!
Jeg og serkrysser fingre og tær, nå er det din tur
![]()
Jeg ser strek jeg også!![]()
Omg jeg ser jeg serdette har du virkelig fortjent!!!
ååååhh !!
![]()
Jeg ser!![]()
Hvor mange DPO er du?
Her må vi ha en ettermiddags test![]()
![]()
Jeg seeeeerIiiiiiik! Spennende :-*
Åååh, dette blir spennende!!!
Jeg ser en svak strek![]()
Yeiiii !!! BabystreeeeekEnda synligere nå etter noen timer da!
Er i alle fall strek!!
![]()
Herreguuud så spennende!
Er 11 dpo i dag![]()
Må jo være noe derYeiiii !!! Babystreeeeek<3
Ja, disse henter seg fint opp etter tørking. Tok sjansen på en digital i stad - men altså.. Haha.. Utvannet urin og strekene var ikke så sterke innen tidsfristen.. Så jeg visste jo egentlig den kom til å være negativÆææh, ser strek på det første bildet, og den var jo kjempetydelig på siste! Dette må det bli baby av ❤
Dette MÅ være babystrek <3 Nå kan vi bli tykke sammen :-DMå jo være noe der
Det aller viktigste er at jeg i dag er 11 dpo - som vanligvis er ikmdag (har hendt at det har drøyet til 12 dpo, men..). Og ! Ingen spotting enda. Tappen tør jeg ikke kjenne etter dog.
Ja, disse henter seg fint opp etter tørking. Tok sjansen på en digital i stad - men altså.. Haha.. Utvannet urin og strekene var ikke så sterke innen tidsfristen.. Så jeg visste jo egentlig den kom til å være negativ![]()
Dette MÅ være babystrek <3 Nå kan vi bli tykke sammen :-D
Gleder meg til en *holddegimangetimerettermiddagstest*Ja, jeg har full tillit til disse testene. Og jeg har den typiske gravid-feelingen min (som jeg hadde de gangene jeg fikk supersvak strek - og så blødde ekstra mye..). Men streken er tydeligere denne gang. Og kom før ikm! Så jeg har litt troa.
Evt termin blir 31. Juli (menstermin) eller 4. August (etter eggløsning).![]()
Haha :')Gleder meg til en *holddegimangetimerettermiddagstest*Iiiiih.. Sitter helt hormonella med tårer i øynene jeg..
![]()
Takk!Fin strek!!![]()
Wooow, den vises jo kjempegodt!! Må jo være babystrek![]()
ÅÅÅÅÅÅÅ!!!Den streken er jo ikke noe å tvile rundt da!!!!! Så utrolig fantastisk og velfortjent da gitt
Gleder meg til du er overbevist selv så jeg kan skrive en ordentlig gratulasjon!!
Må nesten komme meg til mandag uten blødning først. Men åååh.. Er spent! Fallhøyden er veldig stor nå!!
Skjønner den altså!!Men nå er jeg spent! Gjorde du noe annerledes denne pp??? Er jo såå interessant dette med at når man skal på utredning så klarer kroppen å gjøre mirakler på egenhånd!