Slik jeg forsto det når jeg var på omvisning i går (på KK i Bergen) så er det størst sjangse for familierom på Storken. Men de har "gitt vekk" en del av avdelingen til kreftavdelingen som er i samme etasje - motsatt ende, for at de som kanskje ikke skal hjem igjen med en frisk og nydelig baby skal ha det noen lunde i sin situasjon :'( og om de kan få det bedre på slutten kan vel vi ha det litt "verre" i begynnelsen

på føde 2, som var kombinert føde og barsel avdeling så gjorde de så godt de kunne for at flest mulig fikk familierom, men det kommer jo an på hvor mange som føder "på en gang".. i går var alle de store fødestuene opptatt (dvs. 15 av 16) når vi var der og vi fikk se den ene som var igjen. Det var den minste på føde 1.. så når det er så fullt så kan man vel si at forhåpningene om familierom forsvinner litt

men alt i alt så virket det som de gjør så godt de kan for å tilfredsstille familiene.. jeg er førstegangs, så har ingen erfaring sånn sett, men bare gjengir det jeg hørte i går! Jeg kvir meg ikke til å føde på KK, og får heller glede meg til å komme hjem til familien viss ikke vi får vært nok sammen på barsel! Skjønner også godt at folk har forskjellige behov, så at det er viktigere for noen enn andre med familierom er jo helt forståelig! Håper ikke noen føler seg "trakket på tærne".. Var ikke det som var meningen i alle fall!