trallemamma
Gift med forumet
Jeg mister nå,så slett meg fra terminlisten. Lykke til alle dere andre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist!!Jeg mister nå,så slett meg fra terminlisten. Lykke til alle dere andre!
Stor klem til deg, håper å din neste spire sitter fortJeg mister nå,så slett meg fra terminlisten. Lykke til alle dere andre!

Jeg mister nå,så slett meg fra terminlisten. Lykke til alle dere andre!
Stor klem til deg, håper å din neste spire sitter fort![]()
Huff! Trøsteklem <3
Tusen takk!!! Håper den sitter så raskt som mulig ja... Lykke til alle sammen!Så trist!!Håper spiren sitter fort igjen...god klem til deg❤
Så tristJeg mister nå,så slett meg fra terminlisten. Lykke til alle dere andre!
Gratulerer og velkommen❤Heijeg er 28 år, venter mitt andre barn 7 juli. Har en sønn på 2.5 år fra før
Ja, det er det. Men sånn er livet av og til dessverre... Håper på et annet resultat neste gangSå trist![]()
Uff.. unner ingen å være kvalme. Håper virkelig jeg slipper unna det denne gangen.Omg, har ikkje vært gravid på 8 år.. kan virkelig IKKJE hugse at eg var dårlig den gang. No legg eg meg mellom 17-19 å sover til 4 om natta. Kvalm heile dagen, å blir litt svimmel innimellom....
Huff! Er mulig å krype til korset;si at livskvaliteten din er helt ødelagt og at du må ha kvalmestillende...det jeg gjorde;og gjett om det hjalpOmg, har ikkje vært gravid på 8 år.. kan virkelig IKKJE hugse at eg var dårlig den gang. No legg eg meg mellom 17-19 å sover til 4 om natta. Kvalm heile dagen, å blir litt svimmel innimellom....