Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan stå/gåNoen som har begynt med det? Her er det 3. verdenskrig omtrent hver gang vi skal bytte bleiemå gjøres stående og det er ikke alltid så lett med bæsjebleier
![]()
Hvordan sier han ifra?Hehe, har en del stående bleiebytt her og..
Er vi heldige sier han ifra før han bæsjer og da får han gjøre fra seg sitt på do; de gangene han ikke sier ifra pleier jeg å lempe han over i badekaret - han får stå og jeg skyller av poop
Prøver å oppmuntre til at han skal si ifra når han vil, men hjelper jo ikke når pappaen og bhg ikke er helt der heller![]()
Hvordan vet du at han vil bæsje?Når han vil bæsje så setter vi han på dosete. Det fungerer veldig bra. Gjort det en stund, men har ingen forventninger om at han skal bli "tørr" med det første.men syns det er veldig greit å gjøre det sånn istedenfor å fylle bleien.
![]()
Ser det på ansiktsuttrykket. Han får ett eget blikk rett før (konsentrerer seg), og presser. Er jeg rask rekker vi frem til do før det går i bleiaHvordan sier han ifra?
Åja, sånn jaSer det på ansiktsuttrykket. Han får ett eget blikk rett før (konsentrerer seg), og presser. Er jeg rask rekker vi frem til do før det går i bleia![]()
Haha, nei vi er ikke der ennå. Prøver jo å få han på banen, men interessen for å gjenta det jeg sier er ikke så ofte derÅja, sånn ja! Begynte å lure på om han sa "bæsje" eller noe hehe.. Ja, man lærer seg å se på kroppsspråket etterhvert
![]()
Det gjør han garantertHaha, nei vi er ikke der ennå. Prøver jo å få han på banen, men interessen for å gjenta det jeg sier er ikke så ofte der
Men gir meg ikke. Snakker han igjennom bleieskift og opphold på do, så håper jo at han plukker det opp![]()
Nja, han står og støtter seg på meg. Noen ganger henger han over skuldra miKan stå/gå? Ikke verst! Det er tidlig. Her er også bæsjebleier vanskelig, men jeg avleder med en leke. Noen ganger må vi være to om det hehe
![]()
okNja, han står og støtter seg på meg. Noen ganger henger han over skuldra mihar tatt et par skritt alene, men går ikke uten støtte enda
![]()
Han ser på oss og blir litt rar i blikket. Ofte kommer det litt i bleien først, men rekker å få mesteparten i do.Hvordan vet du at han vil bæsje?
Sånn jaHan ser på oss og blir litt rar i blikket. Ofte kommer det litt i bleien først, men rekker å få mesteparten i do.Det er også veldig enkelt da etterpå at han bare står i dusjen så spyler man rumpa ren.
Sprellende liggende ettåringer full av bæsj i rumpa er ikke noe særlig. Hehe