jeg husker ikke hvordan nedpress kjennes ut he he men det er akkurat som at det er "hult" og verkende opp skjeden
Er det nedpress?
Er det nedpress?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det i rompa, stikker i skjeden og bekkenet og nå kjennes det ut som skambeinet mitt skal spjærekan føle meg ekstra hoven og pulsere nedentil.
Hadde seteleie sist og kan bekrefte at nedpress da kontra nå når hodet står ned, er noe helt annet hehehe! Tror ikke jeg viste hva nedpress var før nåHadde veldig nedpress for noen dager siden. Nå ligger han med rumpa ned, og da presser det ikke så mye mer spark den veien nå![]()
Her har bare en av tre ligget i hodeleie ved fødsel, men mini roterer en del enda så det kan godt hende han snur seg enda noen ganger før han skal utHadde seteleie sist og kan bekrefte at nedpress da kontra nå når hodet står ned, er noe helt annet hehehe! Tror ikke jeg viste hva nedpress var før nå![]()
Og ja, nedpress er noe helt annet med hodeleie enn seteHadde seteleie sist og kan bekrefte at nedpress da kontra nå når hodet står ned, er noe helt annet hehehe! Tror ikke jeg viste hva nedpress var før nå![]()
Ja, det også.. også føler jeg det presser ned i underlivet.. på en måte sårt nedentil, samt vondt i skambeinet (har bekkenløsning) men liksom litt anderledes vondt.. kjennes ut som det presses mot det også.... noen som har det slik?
Ja, samme her også... håper ikkje det skal vere slik i 49 dager til :-o hjelpe meg :-oVondt i skambeinet. Sånn stikkende akutt smerte når hun rører på seg!! Vondt! Sammen med at jeg blir do trengt..
Ja, samme her også... håper ikkje det skal vere slik i 49 dager til :-o hjelpe meg :-o