Nedpress?

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
jeg husker ikke hvordan nedpress kjennes ut he he men det er akkurat som at det er "hult" og verkende opp skjeden :pompus:

Er det nedpress?

Jeg kjenner det i rompa, stikker i skjeden og bekkenet og nå kjennes det ut som skambeinet mitt skal spjære :p kan føle meg ekstra hoven og pulsere nedentil.

Jeg kjenner det i rompa, stikker i skjeden og bekkenet og nå kjennes det ut som skambeinet mitt skal spjære :p kan føle meg ekstra hoven og pulsere nedentil.

Det kjenner jeg meg igjen :p

Hadde veldig nedpress for noen dager siden. Nå ligger han med rumpa ned, og da presser det ikke så mye mer spark den veien nå :p

Jeg er ikke sikker på hvilken vei denne snuppa ligger :p jeg føler mer hun ligger skrå eller på tvers.

Hadde veldig nedpress for noen dager siden. Nå ligger han med rumpa ned, og da presser det ikke så mye mer spark den veien nå :p
Hadde seteleie sist og kan bekrefte at nedpress da kontra nå når hodet står ned, er noe helt annet hehehe! Tror ikke jeg viste hva nedpress var før nå :p

Hadde seteleie sist og kan bekrefte at nedpress da kontra nå når hodet står ned, er noe helt annet hehehe! Tror ikke jeg viste hva nedpress var før nå :p
Her har bare en av tre ligget i hodeleie ved fødsel, men mini roterer en del enda så det kan godt hende han snur seg enda noen ganger før han skal ut ;)

De siste dagene har jeg kjent en nedtrykksfølelse når jeg sitter på doen og slapper av. Sitter ofte litt lengre når jeg først er på do, for å være sikker på at blæra er tom. Får akkurat som en følelse av at hodet er på vei ut. Ofte i sammenheng med litt vonde kynnere...

JA, sitter å lurer på akurat det samme.. er det nedpress jeg kjenner??? sitter på do og googler det nå, også kom eg over tråden i min egen gruppe :-p

Ja, det også.. også føler jeg det presser ned i underlivet.. på en måte sårt nedentil, samt vondt i skambeinet (har bekkenløsning) men liksom litt anderledes vondt.. kjennes ut som det presses mot det også.... noen som har det slik?

Ja, det også.. også føler jeg det presser ned i underlivet.. på en måte sårt nedentil, samt vondt i skambeinet (har bekkenløsning) men liksom litt anderledes vondt.. kjennes ut som det presses mot det også.... noen som har det slik?

Vondt i skambeinet. Sånn stikkende akutt smerte når hun rører på seg!! Vondt! Sammen med at jeg blir do trengt..

Ja, samme her også... håper ikkje det skal vere slik i 49 dager til :-o hjelpe meg :-o

Enig!! Settes i gang om 41 dager! Å sto opp i dag å trodde jeg måtte akutt på do.. meeen nei! Reiser meg opp igjen å samme følelsen igjen. Jepp! Så nå er det bare å gå med sånn følelse av at man må knipe igjen for å ikke gjør på sæ :p hærlige gravid liv :o

Back
Topp