Hvor sikker er du???

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
På at du får det kjønnet du ble fortalt på OUL?

Jeg ble fortalt jo, ja dette må være en jente på oul. Jeg ble kjempeglad da jeg har gutt fra før og jenter er stort mindretall i familien. Men jeg sitter på en litt for-godt-til-å-være-sann følelse. Ingen krise om det skulle være gutt da (annet enn alle innkjøp).

Men er det flere som er litt usikre?

Det spurte jeg gynekologen om da han gjorde ultralyd så sa han "110%, ingen tvil overhodet" så jeg stoler på det og føler meg helt sikker :)

Har tatt maaange ul og alle sier det samme. Så er helt sikker:)

Hun virket ikke i tvil i d hele tatt hun jeg var til, og i følge min faste jordmor er hun veldig flink... men jeg tror d ikke sikkert før hun er ute! ;)

Har ikke hatt noen ul siden oul og hun sa det så ut til å være jente. Så har gått ut fra det. Har hatt jentefølelse hele veien, men om det viser seg å være gutt blir det nesten bare morsomt.

2 jm og 1 overlege har sagt jente. Så vi har gått ut fra det. Kommer jo til å bli hysterisk morsomt dersom det kommer en gutt. Selv om jeg hadde den magefølelsen før 1. ul

Hun var ganske sikker på oul at det var gutt her, så har stolt på det. Var på ny ul i uke 35, og da så jeg selv at pungen ristet når han hikket :p så her blir vi veeeldig overrasket om det kommer ei jente

Tror jeg hadde vært mer i tvil om det var jente jeg ventet, siden utstyret kan gjemme seg litt. Men siden det er gutt, og vi har sett tissefanten på alle ultralyder (mens navlestrengen har vært oppe med hodet) så er jeg ikke i tvil, men skal jo aldri si aldri :p

Jeg er veldig usikker, men stoler på at hun hadde sagt det om hun var usikker :) Velger å stole på at det er jente, hvis ikke er det mange bomkjøp :p

Har vært på ultralyd mange ganger og alle sier at det ikke er tvil at det er gutt, så blir overrasket om det viser seg å være jente :P

Vi var egentlig i tvil frem til 3d ultralyd. Alle leger har garantert gutt 100% siden uke 14, men vi trodde ikke helt på det selv før vi fikk se utstyret 3d hehe

Er nok veldig sikker. Hun orka ikke å sjekke en ekstra gang når jeg spurte en gang. Svarte på sekundet at "dette er jente". Det samme har jeg fått hørt på de to andre ultralydene også da, så det bekrefter jo bare teorien :-)
Med såpass bra utstyr som de har i dag, så tror jeg det skal være godt gjort å bomme :-)

På at du får det kjønnet du ble fortalt på OUL?

Jeg ble fortalt jo, ja dette må være en jente på oul. Jeg ble kjempeglad da jeg har gutt fra før og jenter er stort mindretall i familien. Men jeg sitter på en litt for-godt-til-å-være-sann følelse. Ingen krise om det skulle være gutt da (annet enn alle innkjøp).

Men er det flere som er litt usikre?
Her er vi bombe sikre på at det er gutt.Har vært det siden uke 11. På hver ultralyd så har det ikke vært tvil :)Hadde blitt veldig glad om det kom ut ei jente ettersom vi har en gutt fra før og vi mistet ei jente halvveis i svangerskapet etter at han kom. Dette er også siste barnet.
Jeg er overlykkelig over å få en liten gutt nå, bare så det er klart! :D

Vi fikk beskjed om at det er en gutt i magen på OUL. Det var ingen tvil om at det var en tiss vi så på bilde, og jeg hadde sterk følelse av at det var en gutt før OUL. Men hadde ei i barselgruppen forrige gang som fikk beskjed om at hun skulle få ei jente, men ut kom en gutt. Så det skjer jo! ;)
Ikke så veldig lenge igjen nå, så får vi se dem med egne øyne!:)

Her var ho 100% sikker på at det var jente på oul og spurte igjen på vekstkontroll for 15 dager siden og fikk beskjed om jente da og :)

100% :) fått det bekreftet på flere UL :)

Den følelsen har jeg enda. Å jeg har sett på 4 ultralyder etter oul at det var jente. Begynte å virkelig tro det nå som jeg så kjønnet på 3D ultralyd :)

Lettest å ta feil på jenter så sier dem det er jenta skal de være 100% sikre :)
Så hadde valgt å stole på oul :D

Back
Topp