Hvor sikker er du???

på oul spurte jeg om kjønn og før han hadde dradd ut alt geleen så sa han gutt.

Hva skjedde nå?! åssen ser du det? er du sikker? meg å mannen min var helt sjokkert over hvorfort det gikk, og så sikker han var.

Så viste han to baller og en snopp ;) ingen tvil!

Så på en akutt kontroll spurte jm om jeg viste hva kjønn det ble, sa gutt og spurte om de gyn legen kunne bekrefte, fortsatt gutt, og på vekst kontroll var det også gutt. Så jeg kan vel ikke være i tvil da?

Nå er "alt blått" kjøpt inn og rommet malt blått :)

Både kjente og fremmede sier også at jeg har skikkelig guttemage!

Last edited:
Hos oss så dem også både snopp baller og navlestreng på samme bildet. Så kan vist ikke være noe annet

Hadde magefølelse på jente frem til uke 10 ca. da snudde det brått og siden da har jeg vært sikker på at det er gutt. UL mente også dette, så jeg har valgt å tro at det er det. Så har vi samme som deg da, at det er mye gutter i familien så var lett for meg å bli overbevist :P

Jeg hadde litt samme følelse da jeg ventet nr.2 som skulle bli jente. Da hadde vi gutt fra før. Men vi gikk på flere ul og jeg slo meg til ro med at det var ei jente, og det var det jo. :)

Denne gang er jeg helt sikker. Jeg trengte ikke spør jordmor om kjønn en gang, for det var ingen tvil. :P
Sånn var det med begge brødrene også.

Jeg har vært på 3 forskjellige ul med 3 forskjellige mennesker som har utført ul, og alle sagt jente. Så jeg stoler på det :D

4 av 4 ultralyder hvor de har sagt det er jente vi venter har resultert i at vi er relativt sikre :p Var på ultralyd forrige uke (33+1) og da så vi det veldig godt;-)

• Liker
Reactions: SMD
Back
Topp