Jubel-tråd

Så deilig! :) hva er hemmeligheten bak ingen sprengte bryster? Siste nettene har jeg våknet med skikkelig spreng, og kjenner en del kuler her og der :/ så redd for betennelse :( har måtte opp å pumpe om nettene :/ vil jo helst slippe det :/
Jeg vet dessverre ikke for natt til i går var det full spreng. Og så ingen spreng i natt:o I går sovnet hun 1930 og sov i 2,5t før jeg vekket for siste bleie og amming. Så sov hun i 7t og så i 3t. Men, hun har ikke vært helt i form, så jeg mistenker det kan være grunnen til all søvnen.

Brød på døren!! Elsker Morgenleveringen som leverer brød på døren. Trenger snart ikke handle matvarer lenger :D (hater å handle) :p

Jeg bruker Kolonial.no - elsker det!!! :-) Slipper gå ut døra og drasse med en haug av varer hjem!

For ett år siden idag hadde jeg en tidlig spontanabort. Skuffelsen var stor siden vi hadde forsøkt å bli gravide i nesten ett år. Lite visste jeg da at spontanaborten skulle bli første dag i siste 'menstrausjon'. Og ved siden av meg ligger verdens fineste lille gutt <3 Jeg var heldig å ble gravid igjen på første forsøk :)

For ett år siden idag hadde jeg en tidlig spontanabort. Skuffelsen var stor siden vi hadde forsøkt å bli gravide i nesten ett år. Lite visste jeg da at spontanaborten skulle bli første dag i siste 'menstrausjon'. Og ved siden av meg ligger verdens fineste lille gutt <3 Jeg var heldig å ble gravid igjen på første forsøk :)
❤️

Jubler for andre kvelden på rad at mini sover innen kl 21:00 :-)

2 netter på rad: legges 19, bleie og amming ca 2230, sove 6-6,5t, ny bleie og amming, sover 3t til:D La det bare vare:p

Vi la oss 21, ammet av og på til 23 (sliter med å sovne for tiden) da hun sovnet, og hun sov til 5!! Endeliiiig litt sammenhengende søvn, føler meg uthvilt allerede :p

Verdens beste datter! Jeg er alene med lille og i dag fikk jeg noe jeg ikke har hatt på ett halvt år: migreneanfall:( Jeg fullammer og har hatt stafylokokker og har dermed ikke hatt melk i bakhånd eller MME. Pga dette har jeg ikke kunne tatt migrenemedisinen min, men kun Paracet som ikke hjelper i det hele tatt. Lille har vært rolig, ikke krevende, sovet ved siden av meg i sengen, ammet, tatt rolige bleieskift eller lekt med ranglen sin...i 6 timer!! Jeg er evig takknemlig for at min lille er min❤️

Verdens beste datter! Jeg er alene med lille og i dag fikk jeg noe jeg ikke har hatt på ett halvt år: migreneanfall:( Jeg fullammer og har hatt stafylokokker og har dermed ikke hatt melk i bakhånd eller MME. Pga dette har jeg ikke kunne tatt migrenemedisinen min, men kun Paracet som ikke hjelper i det hele tatt. Lille har vært rolig, ikke krevende, sovet ved siden av meg i sengen, ammet, tatt rolige bleieskift eller lekt med ranglen sin...i 6 timer!! Jeg er evig takknemlig for at min lille er min❤️

Så fantastisk! ❤️

❤️❤️❤️

Så snill hun er når mammaen har vondt <3

Endelig oppdaget effekten av å la baby sove ute i vogna. Han slokner innen 1 minutt etter at jeg har lagt han ut og sover gjerne 1 time, om ikke mer.. Hørt andre har gjort det, men har alltid tenkt det aldri ville fungert på min baby. Der tok jeg feil! Himmelsk :D

Back
Topp