****PORSGRUNN****

De får ikke stikke på meg igjen tror jeg... Årene mine er vanskelige å treffe! Prøvde alt for mange ganger og jeg hadde smerter i armene mye lenger enn jeg hadde smerter etter selve uttaket!

(Gjetter på at Avocado gjenkjenner meg nå :cool: selv om jeg har annet kallenavn her!)
Jeg har heldigvis ingen problemer med det. Aldri opplevd å få mer enn ett stikk når de har tatt blodprøve. Men i armen går uansett bra :) Synd du har så dårlig opplevelse da :(

Så spennende :) Satser du både får spire og noen på frys denne gangen :D
Ja, jeg håper i det lengste! Skulle det ikke gå nå heller, så håper jeg for all del at jeg har noen på frys, for den stimuleringen er slitsom. Du kommer ikke så lenge etter da! Begynner med spray den samme uka som jeg har uttak og innsett?

De får ikke stikke på meg igjen tror jeg... Årene mine er vanskelige å treffe! Prøvde alt for mange ganger og jeg hadde smerter i armene mye lenger enn jeg hadde smerter etter selve uttaket!

(Gjetter på at Avocado gjenkjenner meg nå :cool: selv om jeg har annet kallenavn her!)

Ble det for lite liv for deg i terminklubben på SM ? :p
Du må få høna som bilde, da blir det ingen tvil vettu ;)

Last edited:
Ble det for lite liv for deg i terminklubben på SM ? :p
Du må få høna som bilde, da blir det ingen tvil vettu ;)

:p
Fant ut jeg kunne henge litt her og der!
Og Porsgrunn har vi jo testa, og lykkes, så de kjenner jeg litt til ;)

Ja, jeg håper i det lengste! Skulle det ikke gå nå heller, så håper jeg for all del at jeg har noen på frys, for den stimuleringen er slitsom. Du kommer ikke så lenge etter da! Begynner med spray den samme uka som jeg har uttak og innsett?

Krysser fingrene for det :)

Spraystart neste søndag ;) Så lange 6-7 uker før testing etter det igjen

Hei alle sammen :) hadde håpt å være godt i gang nå, ble henvist 1/6 og var på samtale i Porsgrunn 24/8. Men viste seg at normalt stoffskifte betyr ikke alltid normalt stoffskifte. TSH var i øvre grensesone, men innenfor normalen. Så har måttet starte på behandling for det også, før jeg i det hele tatt får lov til å begynne med hormonbehandling.. har regulert ned TSH nå i 7 uker, og er forhåpentligvis lav nok til torsdag at jeg kan melde mens og kanskje starte i november :confused:

Hei alle sammen :) hadde håpt å være godt i gang nå, ble henvist 1/6 og var på samtale i Porsgrunn 24/8. Men viste seg at normalt stoffskifte betyr ikke alltid normalt stoffskifte. TSH var i øvre grensesone, men innenfor normalen. Så har måttet starte på behandling for det også, før jeg i det hele tatt får lov til å begynne med hormonbehandling.. har regulert ned TSH nå i 7 uker, og er forhåpentligvis lav nok til torsdag at jeg kan melde mens og kanskje starte i november :confused:

Håper det er lavt nok til oppstart ❤ kjipt å måtte vente sånn, spesielt når det er høst/vinter og mørkt og kaldt... Lykke til på torsdag :)

Lykke til fra meg og! :angel8 Kjipt å måtte vente så lenge... Håper de setter i gang snart!

Håper du får klarsignalet du har ventet på! Tvitvi

Konsultasjonen gikk kjempefint. De er så hyggelige og snille der. Det blir IVF-behandling på oss. Jeg er veldig glad for at jeg mentalt har forberedt meg på dette vha dere flotte jenter her inne. 1000takk, snille damer <3

Jeg har skrevet mer om hvordan det gikk på konsultasjonen i dagboken min hvis dere er interessert, se link signaturen min.

Last edited:
Back
Topp