Mer enn nok begge gangene
Skal begynne å trappe litt ned, lille er 9 mnd, begynner snart i jobb og da blir det mindre amming
Planen er å amme til hun er rundt 1, sist ammet jeg til ungen var 10-11 mnd, da var vi lei begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første fikk jeg ikke melk før jeg ga opp ( forkort tungebånd og låsninger i nakken og bekken(kiss)
Nå ammer ennå men må gi tillegg. Mini er snart 3 mnd. Men har funnet ut av at det Lille jeg har kommer i enorm fart så mini liker ikke puppen da. Så skal prøve å pumpe og se om jeg får opp produksjon ,
nei har ikke det men mest for det er sååå lite max 50mml på begge puppene. så jeg har mistet masse melk . hadde mye mer før. har ikke like mye melke spreng som jeg hadde heller. ;-(Jeg måtte gi tillegg til babyen begynte med fast føde. Jeg ammet før og etter hver flaske. Og masse på natta (vekte ikke baby, men ammet når hun ville). Nå får hun kanskje en flaske om dagen. Og jeg ammer fortsatt like ofte. Føler produksjonen har kommet seg. Er oftere "full" i puppen enn før.
Har du prøvd å melke ut litt før du ammer? Høyre pupp her er en skikkelig fontene så mini trekker alltid hodet vekk, til fontenen har roet seg![]()
nei har ikke det men mest for det er sååå lite max 50mml på begge puppene. så jeg har mistet masse melk . hadde mye mer før. har ikke like mye melke spreng som jeg hadde heller. ;-(
Jeg pumper i 30 min ca og det kommer melk nesten hele tiden men ikke så mye totalt da. Men er fornøyd med å ha klart å amme litt så langt forje gang gikk det ikke en uke engang før jeg hadde flaske barn.Jeg får aldri mer en 50ml når jeg pumper. Sikkert fordi jeg ikke har tålmodighet, men føler at etter 10 min er det ikke mer å hente med pumpen hvertfall