Er det 1 ting her i verden jeg ikke kan fordra så er det røyk!
Husker det verste med å være gravid var den ekstra gode luktesansen..
Kunne lukte om naboen 3 dører ned satt å røyket inne med døra igjen..
Nå i ettertid plager det meg enda mer pga den lille. Hvor enn jeg går er det røykere som tar seg alt for godt tilrette!
Man kan sitte på kafé med barnevogn å nyte en god lunch da det kommer folk som setter seg rett ved siden av barnevogna å fyrer opp en røyk som om det skulle vært det mest naturlige i verden.. Tåkelegger en liten nyfødt baby inni vogna..
Hva tenker dem da?!?!?!?
En annen ting er inne i parkeringshus.. Det står STORE røyking forbudt skilt over alt. ENDA står det flere å røyker på hver side av inngangsdøren.. Så man MÅ gå igjennom en vegg av røyk for å komme seg inn..
Hvordan går det ann å være så ego? Å forpeste luften til alle rundt seg?
Det er godt kjent at røyk fremmer krybbedød osv. Hvem er de da til å utsette mitt barn for røyklukt?!?!?
HELT greit at folk røyker men mitt barn har RETT på frisk luft når vi er ute blande folk!
Dette er noe som jeg irriterer meg grenseløst!
Røyking burde forbys hvis de ikke klarer å ta mer hensyn til folk rundt seg!
Æsj!
Flere som merker røykere irriterer dem?
Husker det verste med å være gravid var den ekstra gode luktesansen..
Kunne lukte om naboen 3 dører ned satt å røyket inne med døra igjen..
Nå i ettertid plager det meg enda mer pga den lille. Hvor enn jeg går er det røykere som tar seg alt for godt tilrette!
Man kan sitte på kafé med barnevogn å nyte en god lunch da det kommer folk som setter seg rett ved siden av barnevogna å fyrer opp en røyk som om det skulle vært det mest naturlige i verden.. Tåkelegger en liten nyfødt baby inni vogna..
Hva tenker dem da?!?!?!?
En annen ting er inne i parkeringshus.. Det står STORE røyking forbudt skilt over alt. ENDA står det flere å røyker på hver side av inngangsdøren.. Så man MÅ gå igjennom en vegg av røyk for å komme seg inn..
Hvordan går det ann å være så ego? Å forpeste luften til alle rundt seg?
Det er godt kjent at røyk fremmer krybbedød osv. Hvem er de da til å utsette mitt barn for røyklukt?!?!?
HELT greit at folk røyker men mitt barn har RETT på frisk luft når vi er ute blande folk!
Dette er noe som jeg irriterer meg grenseløst!
Røyking burde forbys hvis de ikke klarer å ta mer hensyn til folk rundt seg!
Æsj!
Flere som merker røykere irriterer dem?