Jeg er veldig glad i mer spesielle navn, og trenger litt tips. Jeg har en del på listen min allerede, men ønsker gjerne inspirasjon fra dere andre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med Toke?Jentenavn jeg liker:
Luna, Eleah, Noelia, Kira, Lavina, Leonie, Milea, Mila osv.
Guttenavn jeg liker:
Indigo, Neo, Valentin, Tilo, Theo, Milan, Miko osv.
Jeg liker og veldig godt mange navn som høres veldig fine ut med engelsk uttale, men når vi uttaler det her, så høres det ikke kult ut lenger![]()
Jeg liker også Luna! Min foreløpige navneliste:
Luna, Tiril, Tindra, Frøya, Ronja, Ravn, Hauk, Varg, Loke, Odin
Har ikke helt samboeren med på de jeg liker best, pluss at et av favorittjentenavnene heter en av naboens unger.. Får se etterhvert, så vil jeg gjerne ha flere innspill til natur/norrønt inspirerte navn
Syns også det er en fordel om navnet kan uttales på engelsk, uansett om det kanskje blir litt annerledes
Har naturnavn på min første, og samboeren har også det, så føler at navnene våre bør "matche" litt hvis du skjønner, i tillegg til at det er slike navn jeg liker best davi har også Varg på lista våres, veldig spent på hvordan andre reagerer på det navnet =)
De der er jo relativt vanlige navn daJentenavn jeg liker:
Luna, Eleah, Noelia, Kira, Lavina, Leonie, Milea, Mila osv.
Guttenavn jeg liker:
Indigo, Neo, Valentin, Tilo, Theo, Milan, Miko osv.
Jeg liker og veldig godt mange navn som høres veldig fine ut med engelsk uttale, men når vi uttaler det her, så høres det ikke kult ut lenger![]()
De der er jo relativt vanlige navn da![]()
Hva med Toke?