Bare få det ut!æsj enda en venninna som er gravid for ente gang :/ må bare få ut frustrasjonen
Denne sutretråden er genial! Godt å få ut tankene, og godt å lese at man ikke er alene om å føle det slik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare få det ut!æsj enda en venninna som er gravid for ente gang :/ må bare få ut frustrasjonen
Enig!Bare få det ut!
Denne sutretråden er genial! Godt å få ut tankene, og godt å lese at man ikke er alene om å føle det slik!
Ja nå er jo til og med Listhaug gravid![]()
Føler virkelig alle andre er gravide.
Denne måneden føler jeg meg virkelig helt desperat etter at det skal skje...![]()
Hun har sikkert rett, men det føles så bortkasta å ikke skulle ta piller og teste og alt vi driver med hver mnd.
Ååååh...nå går alt mot meg, føles det som!!!!
Tr på onsdag, punktert dekk på bilen torsdag (med alle følgene det blir av å ikke få løs reservedekk, ikke ha verktøy i bilen og naf har rota med medlemskapet), og i dag sa gyn at det var på tide med pause i prøvinga!Hun har sikkert rett, men det føles så bortkasta å ikke skulle ta piller og teste og alt vi driver med hver mnd.
Vel, sånn blir det! En runde til med piller og sprøyte og så pause til over nyttår om det ikke klaffer nå!![]()
Ja det hjelper på. Når alle e lei av å høre om gravid snakk. Har nu starta på pergo første runde enkel, får håpe det hjelper da. Men hjelpes hvor hetetokter man skulle få av det, kvalm og tisstrengt, sorry for detaljerBare få det ut!
Ser den. Og skjønner deg! Det er ikke slemt å tenke sånn! Har tenkt tanken selv, hvorfor ikke bare være fornøyd med den fantastiske gutten vi har...Men det er faktisk ganske vondt å ikke få til nr 2, når man vet at man kan klare det med litt tid og hjelp.Jeg vil også sutre litt
Det virker som at alle rundt meg blir gravide..
Å jeg føler meg slem, men hver gang jeg leser om folk som prøver å bli gravide med nr.2 så tenker jeg at de har hvertfall en unge å glede seg medjeg aner jo ikke om jeg kan bli gravid en gang..
Jeg vil også sutre litt
Det virker som at alle rundt meg blir gravide..
Å jeg føler meg slem, men hver gang jeg leser om folk som prøver å bli gravide med nr.2 så tenker jeg at de har hvertfall en unge å glede seg medjeg aner jo ikke om jeg kan bli gravid en gang..
Er jo NÅR dere får barn! Skjønner godt du er lei, krysser fingrene for at det sitter på neste forsøk!Lei av all ventetid mellom ivf forsøkene..Lei av å lese om alle andre på Facebook som publiserer sin første, andre og tredje graviditet. Lei av at folk synes synd på meg. Lei av å høre 'hvis dere får barn'
![]()
Jeg er så lei om dagen! Lei av alle de positive testene på dette forumet (sorry, vet alle fortjener det, men blir så forferdelig misunnelig ), lei av å vente på ditt og vente på datt. Nå har jeg akkurat gått på pergo og venter på El, men den kommer jo aldri! Ikke har jeg lyst til å hoppe i høyet heller, kroppen virker ikke og det hjelper jo ikke akkurat mannen. Veldig kjedelig når jeg egentlig ikke trenger pergo, men ble satt på det for å hjelpe mannens svømmere.... Ekstra sur blir jeg når jeg ser at vekten øker også! Puh dagens utblåsning.![]()
Lei av all ventetid mellom ivf forsøkene..Lei av å lese om alle andre på Facebook som publiserer sin første, andre og tredje graviditet. Lei av at folk synes synd på meg. Lei av å høre 'hvis dere får barn'
![]()
❤❤❤ Sender gode klemmer! Fantastisk DRITT denne prøvingen.. Ønsker deg masse lykke til med resultatet for denne ppen. At denne ELen i det minste er verdt å vente på!
Tusen takk! Skal ta blodprøve på dag 22 uansett. Så blir søknaden sendt til Porsgrunn!krysser fingrene for at vi får ivf og at spiren sitter da.
Sutrer over 10. dagen med blødninger, men kun 12 dpo idag.. Drit altså![]()
![]()