Hvor lang fødsel?

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Dere som har født før, hvor lange fødsler hadde dere?

Selv varte det 12 timer første gang (fra vannet gikk hjemme i sengen). Andre gang varte det 5 timer fra de satt meg i gang til han var ute.

Jeg håper så klart på at det skal gå en 5 timer igjen, for det føler jeg er passelig tid. Jeg vil ikke at det skal gå for fort heller.
 
3 døgn med førstemann og 19 timer med andremann.. Tror vi går for planlagt ks denne gangen, da det har vært komplikasjoner med begge tidligere fødsler.
 
3 timer første fødslen, så spent på hvordan det blir neste gang. Kanskje det tar lenger tid eller kanskje det tar kortere :p
 
Det tok 13,5 time fra første rie til hun kom, men jeg hadde regelmessig rier omtrent fra første rie, så var fra ikkenoe til full guffe (ble satt igang).. Håper denne fødselen blir "enklere" i den grad en fødsel kan være enkel, sist endte det med vakuum og det håper jeg å slippe denne gangen :)
 
Nr 1: 1t 45min fra vanne gikk og jeg fikk første rie.
Nr 2: 2,5 t fra første rie
Nr 3: 3,5 t fra første rie. Men hun kom som stjerne kikker og fødselen stoppet opp i en time rett etter jeg kom på sykehuset :)
Håper på en kjapp fødsel denne gangen også :)
 
To døgn med sterke rier, hadde gått kjappere om hun ikke var stjerne kikker. Aktiv fødsel varte 5timer :)
 
17-18 timer fra vannet gikk og gode rier var kommet i gang :)
Gleder meg til å oppleve det igjen! :hello2
 
3 tr fra første riene til hun var ute :) dette var førstemann.. så spent på neste.. hehe.. bor nå 2 t unna sykehus såe... bra det blir juni og bare veier ;-)
 
Nesten 11 timer :) 4,5 time i aktiv fødsel :) veldig spent på hvor lenge fødselen tar denne gangen :D
 
Første mann fra 4 cm ( aktiv fødsel) ca 12 timer

Nummer 2 ( 12-13 timer ) Han var stjerneskikker
 
Jeg våknet med smerter kl 06 og stjernekikkeren var ute kl 13:46 samme dag:)
 
Ble satt i gang pga at vannet hadde gått i mer enn 24 t. Ble satt i gang kl 15 og kl 22.15 var hun ute.
Gleder meg faktisk litt til å føde igjen... :p
 
Første ca. 10 timer, andre 1 time :p
 
Back
Topp