• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Jippi, da har jeg passert -20 kg totalt :)
Ble -1,3 kg denne uken

- 1,4 kg siste to ukene her!!!! Jippi!!!
Det betyr - 10 kg siden juni og - 7,7 kg siden jeg startet aktivt her.
Har satt meg et delmål på 74 kg innen 30.11 - nå endrer jeg det slik at jeg skal prøve nå 72 kg innen desember starter. Og i desember skal heg ha "fri" fra slanking - målsettingen da blir å holde vekten gjennom advent og jul.

Last edited:
- 1,4 kg siste to ukene her!!!! Jippi!!!
Det betyr - 10 kg siden juni og - 7,7 kg siden jeg startet aktiv her.
Har satt meg et delmål på 74 kg innen 30.11 - nå endrer jeg det slik at jeg skal prøve nå 72 kg innen desember starter. Og i desember skal heg ha "fri" fra slanking - målsettingen da blir å holde vekten gjennom advent og jul.
Gratulerer:D flink du er!

Da ble det 8,6 km rask tur og 40 min styrketrening på morgenen - like greitt hoppe i det når muligheten bød seg. Hadde motivasjonen på topp for dette betød at jeg nådde minst 60 km i oktober målet i dag!!! Resten av oktober blir bonus km.

Da ble det 8,6 km rask tur og 40 min styrketrening på morgenen - like greitt hoppe i det når muligheten bød seg. Hadde motivasjonen på topp for dette betød at jeg nådde minst 60 km i oktober målet i dag!!! Resten av oktober blir bonus km.
Så flink du er en søndagsmorgen:D

Back
Topp