Endelig kan jeg melde meg inn :)

Ja jeg kjenner det bobler over, holdt nesten på å si det til noen :p bra jeg har dere jeg kan dele med :)
Hihi. Ja jeg er også helt fra meg av glede innvendig! Lyst å si det til nærmeste familien med eeeen gang :). Men vil vente til 8 uker er passer, minst. Så er godt å ha forumet man kan lufte tanker med;)
 
Hihi. Ja jeg er også helt fra meg av glede innvendig! Lyst å si det til nærmeste familien med eeeen gang :). Men vil vente til 8 uker er passer, minst. Så er godt å ha forumet man kan lufte tanker med;)
Jeg gleder meg mest til å si det til sønnen min, han har mast utrolig lenge om dette. Idag har han hatt en dårlig dag, og jeg har bare tenkt at hvis jeg bare kunne gitt han denne nyheten nå :p
 
Gratulerer! :)
 
Gratulerer så masse :) er ny her selv , veldi spennende .. 5+2, dagene går sååå sakte :)
Haha ja jeg har holdt set helt for meg selv i hele dag, men om en times tid kan jeg få dele det med den kommende pappaen :Heartred

Gratulerer til deg også btw :p
 
Gratulerer så mye :D er det første eller?
 
Gratulerer!!
 
Gratulerer masse! :D
 
Takk takk :) Dette blir nr 2, har en gutt på snart 7 år, så jeg er utrolig klar for baby igjen :D
Samme som oss, bare vår gutt er 6 og et halvt. :) føles merkelig å være gravid igjen, og begynne helt på ny, når de er så store!
 
Back
Topp