Endelig kan jeg melde meg inn :)

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Clearblue gravid 1-2 idag tidlig :D
Gleder meg til å bli kjent med dere, har sneket litt her siden jeg ønsket veldig å bli med her :)
 
Så kjekt å seg deg her :) Gratulerer :D
 
Gratulerer så mye :). Hvor mange uker er du på vei? Selv er jeg 4+2 og fikk positiv digital på søndag morgen etter positive staver lørdag kveld:)
 
Gratulerer! :) Synes det er moro at vi er så mange her inne nå :)
 
Gratulerer så mye :). Hvor mange uker er du på vei? Selv er jeg 4+2 og fikk positiv digital på søndag morgen etter positive staver lørdag kveld:)
Jeg rakk ikke sjekke idag, men hadde selvfølgelig "prøveregnet" termin tidligere, 30 juni :p
Nå sjekket jeg på appen, og er akkurat 4+0 idag :) Da er vi ganske nært hverandre :D
 
Jeg rakk ikke sjekke idag, men hadde selvfølgelig "prøveregnet" termin tidligere, 30 juni :p
Nå sjekket jeg på appen, og er akkurat 4+0 idag :) Da er vi ganske nært hverandre :D
Spennende :) Ja vi ligger rimelig likt i løypen da ja! Utrolig gledelig og veldig nervepirrende:)
 
Gratulerer og velkommen :happy:
 
Takktakktakk :D
 
Spennende :) Ja vi ligger rimelig likt i løypen da ja! Utrolig gledelig og veldig nervepirrende:)
Ja jeg kjenner det bobler over, holdt nesten på å si det til noen :p bra jeg har dere jeg kan dele med :)
 
Gratulerer
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp