Bli kjent tråd :)

  • Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet
27år fra Bergen har to herlige barn på 2,5 og 1år venter nr 3 1juni :smug::smug::smug:blir travelt dette her:excited001
 
36 år og bor i Akershus. Har 2 jenter fra før, på 5 og 2,5 år. Skulle ikke ha flere barn, så dette er en stor overraskelse
 
25 år fra Rogaland, har ikke barn fra før, gift. Fikk positiv test i dag etter første forsøk, trodde ikke det skulle gå så fort! Men så utrolig glade vi ble!! <3
 
28 år og bor på Hadeland med samboer. Sammen har vi en datter på 2 år. :)
 
29 år fra Oslo, venter nr 1. Gift i 2 år, men vi har vært sammen i 10 :)
 
Hei

Jeg er 30 år fra Oslo og venter nr 2.
Jeg og samboeren har vært sammen i 3 år.

Jeg har en sønn fra før som er 4 år:Heartblue

Vi gleder oss masse :)
 
27 år, fra Bergen Gift. Venter nummer tre ❤️ Har ei jente, snart 7 år og en gutt 2,5 år
 
Jeg er 23år, bor i hamar, har samboer og katt, vi venter vår første, har ingen fra før noen av oss :)
 
Vi er begge 29 år, vært gift i 2 år, samboere 9 år før det igjen. Dette blir vårt første barn, og det er veldig ønsket! Har vært prøvere i 6 år, og endte opp med IVF. Vi bor i Stavanger. :)

Gratulerer så mye, Sadie!! Så utrolig stas å bli gravid etter så lang tids prøving. <3
 
Haha, tydeligvis helt blå på dette... Trodde at gratulasjonsmeldingen kom under Sadie sitt innlegg ;)

Er 33 år, gift med verdens beste mann og vi har en fantastisk sønn på 15 mnd. Er nå gravid med nr 2, veldig planlagt og termin 26/6-17 <3
 
Back
Topp