Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Huuuuff, ble såååå lettet og glad!
Neste uke sender de ut brevet.
Går ikke an å beskrive hvor nervøs jeg var de siste dagene...
Det var så mye krøll med søknaden som ble sendt først for over 2 uker siden, som ikke nådde fram og måtte sendes på nytt (det er det gynekologen sier i hvert fall...
). Man prøver å være tålmodig, men det virkelig går ikke... 
Men nå kan vi puste ut! 
Tar den timen for å sjekke om alt er i orden (får sikkert UL). Så får vi se.Masse lykke til!i morgen skal jeg begynne på Eggløser testen... gleder meg men er litt nervøs dag dette blir første gang jeg skal sette inn et fryst egg.

TakkMasse lykke til!![]()
Hei jenter!
Da fikk jeg akkurat beskjed fra Porsgrunn om at søknaden er registrert hos dem og er til vurdering hos legen!!!Huuuuff, ble såååå lettet og glad!
Neste uke sender de ut brevet.
Går ikke an å beskrive hvor nervøs jeg var de siste dagene...
Det var så mye krøll med søknaden som ble sendt først for over 2 uker siden, som ikke nådde fram og måtte sendes på nytt (det er det gynekologen sier i hvert fall...
). Man prøver å være tålmodig, men det virkelig går ikke...
Men nå kan vi puste ut!
I dag har jeg en time på sykehuset der jeg bor. Ble henvist til utredning først i april, så fikk jeg time i oktober... Slik er ventetider på en vanlig GU ved sykehuset jeg hører til!Tar den timen for å sjekke om alt er i orden (får sikkert UL). Så får vi se.
Og lykke til på GU Tusen takkÅ, så bra, endeligOg lykke til på GU
![]()

Siden vi er i køen til Porsgrunn nå, så er det ikke noe mer hun på sykehuset mitt kunne tilby meg. Hun ville nemlig henvise oss til Porsgrunn. 

Runde 2?Hei alle.
Da gikk gårsdagens GU+UL bra. Var dag 11 i går, og det så ut som at EL er rundt hjørnet. Er ikke noe særlig prøving på oss nå, men skader ikke å være aktive...Siden vi er i køen til Porsgrunn nå, så er det ikke noe mer hun på sykehuset mitt kunne tilby meg. Hun ville nemlig henvise oss til Porsgrunn.
Nå er det spennende å vente på brevet og se når vi får konsultasjon der...
Om to uker er det ett år siden vi begynte runde nummer to. To år til sammen da...
Ja, for ett år siden startet vi å prøve på nytt. Vi hadde første runde fra høsten 2012, da jenta vår var liten, men vi lyktes ikke og det begynte å bli så tøft at vi tok pause. Begynte på nytt i november 2015...Runde 2?
SkjønnerJa, for ett år siden startet vi å prøve på nytt. Vi hadde første runde fra høsten 2012, da jenta vår var liten, men vi lyktes ikke og det begynte å bli så tøft at vi tok pause. Begynte på nytt i november 2015...
Nei... Hva går det ut på?Har dere blitt spurt om å delta i Eeva studien?
Ikke jeg heller, men høres interessant ut...Har dere blitt spurt om å delta i Eeva studien?
Metoden går på at man kan plukke ut de beste svømmerne gjennom å bruke et mikroskop som forstørrer dem 6000 ganger istedenfor 400 som det er ved ICSI (litt krøllete beskrevet, men håper dere forstår ;-)). Litt mer under lenken: https://www.eugin.co.uk/fertility-treatments/ivf/imsi/ 
vil bare sende ut en varm tanke til alle dere andre Porsgrunnjenter. Dere er TØFFE, STERKE og TÅLMODIGE!! Heldige er alle de bebisene som kommer til dere en etter en, DE er ønsket de
![]()

Nei... Hva går det ut på?
vil bare sende ut en varm tanke til alle dere andre Porsgrunnjenter. Dere er TØFFE, STERKE og TÅLMODIGE!! Heldige er alle de bebisene som kommer til dere en etter en, DE er ønsket de
![]()
Må en ta alle ultralydene i Porsgrunn også? Eller samarbeider de med andre så en slipper å reise så langt hver gang.