<3 IKM uke 42 <3

Tusen takk!! Når tar du den digitale da?? :D
Har du beregnet deg frem til termin? Vet du ca når EL var?:happy: Tok digital nå, ikke gravid:grumpy: Usikker på om du så de testene under i en annen mappe. Med strips er fra i dag tidlig og A1 testen fra i går ettermiddag. Problemet er bare at jeg ikke viste at resultatet på A1 kunne komme innen 30 min, så la den fra meg etter 4 min og så ikke på den før mange timer senere. Usikker på om den er falsk positiv.:(

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    504,8 KB · Visninger: 84
Har du beregnet deg frem til termin? Vet du ca når EL var?:happy: Tok digital nå, ikke gravid:grumpy: Usikker på om du så de testene under i en annen mappe. Med strips er fra i dag tidlig og A1 testen fra i går ettermiddag. Problemet er bare at jeg ikke viste at resultatet på A1 kunne komme innen 30 min, så la den fra meg etter 4 min og så ikke på den før mange timer senere. Usikker på om den er falsk positiv.:(

Skjønner! Men jeg tror det bare er snakk om å vente 1-2 dager før positiv digital. Har virkelig bare hørt positivt om A1, så jeg tror du er gravid. Så da er du det :P Har du flere strimler??

Skjønner! Men jeg tror det bare er snakk om å vente 1-2 dager før positiv digital. Har virkelig bare hørt positivt om A1, så jeg tror du er gravid. Så da er du det :p Har du flere strimler??
Håper håper!!:happy: Strimlene fra i går formiddag og i dag er tilnærmet like. Men fra fredag er den helt blank. Legger ved bilde. Men synes strekene vises dårlig på bildet.

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    613,3 KB · Visninger: 102
Nydelig!!! Si i fra når du er klar for at jeg skal sette deg opp som gravid på lista ;) :D

Takk! Ja, jeg skal gi lyd.. skal få tatt en digital først :-)

Tusen takk!! Han mannen har vært ganske mye oppi der i det siste altså :hilarious::hilarious::hilarious:

Hvordan går det med testene dine?? Og hvilken dpo er du nå??
Hihi :D mine tester er negative :/ spottet litt, men det har stoppet igjen... usikker på ikm, er egentlig i dag, men tror el var litt senere så vi får se :)

Hadde noen sett meg når jeg analyserer tester, ja analyserer blenda tester, da tror jeg de hadde sendt meg rett til psykolog. Hadde de i tillegg visst hvor ofte dette skjer og hvor mye tid jeg bruker på det, hadde det vært rett på galehus.
Hahaha:D:D:cool::cool: ser det sånn forr mæ....haha:D:D:):) Just like me❤❤❤

Hadde noen sett meg når jeg analyserer tester, ja analyserer blenda tester, da tror jeg de hadde sendt meg rett til psykolog. Hadde de i tillegg visst hvor ofte dette skjer og hvor mye tid jeg bruker på det, hadde det vært rett på galehus.

Eh....gjør ikke alle det?!!:hilarious::hilarious::hilarious:

Hihi :D mine tester er negative :/ spottet litt, men det har stoppet igjen... usikker på ikm, er egentlig i dag, men tror el var litt senere så vi får se :)

Hvilken dag spottet du da?? Altså, kunne det ha vært en festeblødning?? :D

Vis vedlegget 202473

Trodde dere at jeg startet testingen i dag? Har ikke sånn selvkontroll jeg

Synes jeg aner en liiiiten økning fra i går til i dag?? Eller er det ønsketenking

Ingen tvil der, gratulerer! :)

Den var veldig positiv

Hvor mange dpo? Gratulerer

Takk! :) Overraskende nok så er den tatt på 12 DPO. Hadde ingen anelse om at den kom til å bli så sterk og tydelig.

Ominomme Baileys ikveld

Hadde egentlig håpet at vi begge skulle drikke saft i går, men håper du også må sette bort baileys-flaska snart! ;)

For en flott test!! Gratulerer så mye

Takk takk! Hvordan ligger du an? Håper du får to blå snart. :)

Omg! Lucky bitches!!

Takk for det (tror jeg?)! :P Hvordan ligger du an med testingen?

ÅÅÅ <3 du er GRAVID joo Hurra <3 kos deg med coffee without baileys

Ja, tenk det! :) Spent på din test på tirsdag. ;)

WEEEEEEEE!!!!!!

Right back at ya!!! :D

Jeg hadde ikm imorgen eller mandag. Så midt mellom uke 41 og 42 (vært med i begge to ). Tok tre tester nå ikveld, ca tre timer etter siste dobesøk. Kan det virkelig være sant??

Gratulerer så masse!! :D

Takker igjen for alle gratulasjoner. :) Som noen av dere har fått med dere, så trodde jeg ikke noe på at det hadde klaffet på denne PP´n. For jeg hadde så å si NULL symptomer. Så når jeg stod opp, var det egentlig bare såvidt jeg gadd å ta en test - men en avtale er en avtale! Ikke sant, mine kjære teste-datere?!? ;) Så jeg tisset i den berømte koppen, dyppet A1 GT i koppen og la den tilside mens jeg hoppet i dusjen. Det var litt hektisk i går ettersom vi var på farta til å dra på hyttetur, og jeg hadde egentlig hverken lyst til å teste, enda mindre å se hva resultatet ble - for jeg forventet å bli skuffet og blendet av en blendahvit test som lyste i mot meg. Jeg la den faktisk til og med nedi en skuff, så ikke mannen så den på benken, dersom han kom inn på badet mens jeg dusjet. Jeg til og med tok meg god tid til å tørke meg, tørke håret, pusset tennene, men måtte jo sjekke før tidsfristen gikk ut. Åpnet skuffen med testen oppi, halvhjertet og kunne knapt tro mine egne øyne!

Det er ikke noen tvil, men venter litt med å slippe jubelen helt løs, da jeg hadde en SA i uke 6 i juli. Men enn så lenge, ønsker jeg dere andre lykke til, håper det blir ENDA flere som får positive tester og sender avgårde babystøv i øst, vest, nord og sør! ;)

CBD.JPG

Last edited:
Hahaha godt vi er flere!:happy::happy:

Back
Topp