ÅÅÅ <3 du er GRAVID joo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅÅÅ <3 du er GRAVID joo

Gratulerer såå mye! Fiine streker <3Vis vedlegget 202473
Trodde dere at jeg startet testingen i dag? Har ikke sånn selvkontroll jeg
Synes jeg aner en liiiiten økning fra i går til i dag?? Eller er det ønsketenking![]()
Hvor mange dpo er du nå?![]()
![]()
Opperste testen er ifra idag og nederste er for 2dager siden NEGATIV
Ominomme Baileys ikveld![]()
Babyplan er kjent for skygger her inne ja men de der er nok ikke skyggerTydehjelp... Noen som er kjent med skyggestreker på babyplan g-trips fra billigtester.no?
På bildet med 3 tester, er den øverste fra i går kveld. Og de 2 nederste fra kl 08 og den andre kl 11. På bildet der testen er alene et den tatt kl 12. Kan det være så stor forskjell på test på så få timer? Er det skyggestreker? Takk på forhånd for svar!
CBD Kan slå ut tidlig jaKlarer ikke helt forstå det, må nok kjøpe en clearblue digital. Har du erfaring med den? Hvilke tester er best å bruke når man tester tidlig?
Vis vedlegget 202473
Trodde dere at jeg startet testingen i dag? Har ikke sånn selvkontroll jeg
Synes jeg aner en liiiiten økning fra i går til i dag?? Eller er det ønsketenking![]()
Testen min i dag var negativ.. blæ..
Prøver igjen på mandag morgen
![]()
![]()
Opperste testen er ifra idag og nederste er for 2dager siden NEGATIV
Ominomme Baileys ikveld![]()
Tydehjelp... Noen som er kjent med skyggestreker på babyplan g-trips fra billigtester.no?
På bildet med 3 tester, er den øverste fra i går kveld. Og de 2 nederste fra kl 08 og den andre kl 11. På bildet der testen er alene et den tatt kl 12. Kan det være så stor forskjell på test på så få timer? Er det skyggestreker? Takk på forhånd for svar!
Okei, skal kjøpe meg en digital eller A1Er 9 dpo. Veldig magesmerter i dag og kvalm. Sikkert veldig forsterket av resultatet på testene og usikkerheten. Nesten høy puls også
Hehe! Har ikke hatt noen symptomer til nå. Forrige lutefase var 12 dager, så er bare noen dager til TR kommer på besøk i såfall.
Oki, tusen takk for svar!Kan være litt tidlig med digital.... Men hørt mye bra om A1![]()

Hvor mange dpo er du nå?
Disse er negative jaMen den øverste testen var litt rar! Masse streker på den liksom!
Kos deg masse med bailyes <3
Ser du ingenting i virkeligheten altså?? (Drar frem strekøyne)