Innkjøp for nybegynnere

Min baby likte ikke å ligge i babynest eller vippestol, hun vill fortsatt ikke sitte i den. Men å leke på den vill hun -.-...
 
De som man ikke kobler opp til internett kan vel ikke hackes? Vår avent er ikke koblet til internett

Ja, var en film som gikk rundt på Facebook for ikke så lenge siden. Jeg mener det er kun hvis dere kobler kameraet opp til wifi'en at folk kan hacke inn på det?
Vi har selv veldig lyst på babycall med kamera, satt barnevakt for tantebarnet og de hadde en slik babycall. Hun var et år og hadde begynt å prøve å klatre ut av senga si, så greit med kamera :p
Men hvorfor kobler man det opp til wifi'en? Er det for å kunne se på kamera hvor enn de er på mobilen feks? Eller?
 
IKEA sin babycall.. den er nesten for god. Den tar inn folk som snakker mens de går forbi vognen, fly osv.
 
Vippestolen er gull. Har vunnet masse dusjetid av å bruke den. ;-)
 
Når begynner dere å handle inn? :)
 
Gulpekluter trengte vi mange av, men det kommer jo an på om man har gulpebaby eller ikke :)
 
Jeg brukte min bæresele, ergobaby 360, mye.
Ammeputa brukte jeg ikke noe særlig.
Gulpekluter. Hadde ikke en typisk gulpebaby, men kunne bli litt søl likevel.
Babynestet brukte jeg helt til hun ble for stor for det. Hun lå i det i senga si, i vogna, i sofaen. Over alt.
Hadde next2me seng inntill senga mi. Funket knall!
Babycall. Veldig fornøyd med neonate. På den kan man også se temperatur og batteri i babyenheten.
Quinny Zapp brukte vi med bilstoladapter i starten og når hun byttet bilstol satte vi på trekket så det ble en trille. Perfekt til korte turer og handleturer.
En god stelleplass i riktig høyde.
Vippestol brukte vi en del i perioder.
Tripp trapp med newbornseat. Da kunne hun sitte sammen med oss når vi spiste.

Gleder meg til å bruke det igjen! :-D Lykke til med shoppingen!
 
Tripp trapp med newborn Seat og babynest var en hit her hjemme :)
 
Brystpumpe er et must! Fikk brystbetennelse, og fikk beskjed av legen om å tømme bryster ofte, slik at jeg ikke hadde melkespreng hele tiden.

Barna er jo forskjellige.
Vårt første barn gulpet masse, så måtte vi kjøpe inn mer bodyer, og kluter - mer enn vi forventet, men nummer to gulpet ikke så mye, og vi endte opp med å ha altfor mye bodyer og kluter. Kjøp heller inn en passe antall, og kjøp mer etterhvert om dere ser at behovet melder seg.
 
Brystpumpe er et must! Fikk brystbetennelse, og fikk beskjed av legen om å tømme bryster ofte, slik at jeg ikke hadde melkespreng hele tiden.

Barna er jo forskjellige.
Vårt første barn gulpet masse, så måtte vi kjøpe inn mer bodyer, og kluter - mer enn vi forventet, men nummer to gulpet ikke så mye, og vi endte opp med å ha altfor mye bodyer og kluter. Kjøp heller inn en passe antall, og kjøp mer etterhvert om dere ser at behovet melder seg.
Jeg trengte også brystpumpe, måtte pumpe etter hver amming fordi jeg delammet. Men jeg syns ikke det bør kjøpes på forhånd. Dere vet ikke om dere får bruk for det. Noen trenger bare en manuell pumpe. Jeg kunne nesten trengt dobbel eletrisk.
 
Brystpumpe er et must! Fikk brystbetennelse, og fikk beskjed av legen om å tømme bryster ofte, slik at jeg ikke hadde melkespreng hele tiden.

Barna er jo forskjellige.
Vårt første barn gulpet masse, så måtte vi kjøpe inn mer bodyer, og kluter - mer enn vi forventet, men nummer to gulpet ikke så mye, og vi endte opp med å ha altfor mye bodyer og kluter. Kjøp heller inn en passe antall, og kjøp mer etterhvert om dere ser at behovet melder seg.
Hvor mye er passe? Her er jeg helt blank :)
 
Hvor mye er passe? Her er jeg helt blank :)
Jeg kjøpte 20 gulpekluter. Hadde ikke gulpebaby, men måtte likevel kjøpe 10 til. Kjøpte 20 vaskekluter også. Det var altfor mye ;)
 
Back
Topp