*Endelig skal 3 bli til 4*

16+3
Idag var jeg til jordmor og fikk ENDELIG høre hjertelyden!! ❤️ Hjertet slo fint og det var utrolig godt å gå høre at det er en levende baby i magen min.
Og når jeg nå fikk vite hvor babyen ligger i magen oppdaget jeg i kveld at jeg kjente noen dytt på samme plass som jordmor fant hjertelyden!! ❤️❤️
Ikke fredag den 13.e for oss nei :D
 
16+5
Kjenner babyen mye mere nå! :D Jeg tror kanskje jeg har kjent den røre seg tidligere og, men har vært usikker på hvor den lå, pluss at det er veldig dypt inni buken, så føler det egentlig er litt vanskelig å tyde bevegelsene.
 
17+2
Ingen tvil om at det er noe som lever om i magen min :D sånn fantastisk følelse det er ❤️
Jeg trooor kanskje jeg kjente med handen idag og, men det kan ha vært innbilning... Jeg må teste flere ganger så samboer og får kjenne :)
Startet med omega-3 kapsler idag, bedre sent enn aldri? Og nå gleder jeg meg sykt til Ikea på lørdag så jeg endelig får en garderobe å ha alle babyklær i :D
 
18+4
Magen vokser og babyen spreller :) På tirsdag er det endelig OUL, som jeg gleder meg! Jeg har ingen følelse om det skal være gutt eller jente herre gangen, så det skal bli utrolig spennende om de klarer å se kjønnet på tirsdag :D men spørs om vi venter til 3D i sommer før jeg "stoler" på det de eventuelt sier...
I helgen har vi hyttehelg sammen med samboers søster og to av hennes barn, til min sønns store fornøyelse :) han AVGUDER 7-åringen hennes og følger etter han i hva han enn gjør :p litt slitsomt til tider, men artig å se gleden i barnene :)
God helg alle sammen!
 
21+4
Nå har vi bikka 10.e juni :) det var dagen i fjor når vi bestemte oss for å prøve på en til. Det var også eggløsning akkurat den dagen så vi gikk egentlig glipp av første pp'n ;)
Men nå sitter jeg her med stor mage, skal på UL imorgen (yey!!:D) og har bare 3 uker igjen på arbeid før ferien starter. Etter ferien regner jeg med at det kun blir kontors-arbeid på meg pga magen, så det betyr egentlig at om 3 uker skal jeg ikke ut på montør-arbeid på nesten 1 år! :eek:
Litt rart å tenke på... Men jeg gleder meg sånn til den lille er ute så jeg får spandera dagene med han eller hun ❤️
 
23+1
Magen vokser og begynner bli vanskelig å gjemme om dagene på jobb, selv med store gensere :p Mye liv også, ekstremt mye liv! :D idag fikk også samboer kjenne sparkene! Han har nesten ikke vært noe interessert tidligere, men nå når jeg nesten "tvang" han å sette seg ned å legge handen på magen så jeg på han at han innså at det ER noen inni magen! ;) han så så sjokkert ut over hvor godt det kjentes nå, bare man setter seg ned å kjenner :)
Halsbrannen kommer og går like som i forrige svangerskapet, bare at da begynt det først i 8e måneden ;) ellers er formen veldig bra :)
 
24+5
Igår ble det eeeeendelig FERIE!!! :D som jeg har gladd meg til nå til få litt fri ! Kroppen er sliten og jeg har vanskelig for å si nei til arbeid på jobb, selvom jeg vet at jeg synes akkurat den jobben er tung og slitsom.
Men nå er det i hvert fall 4 uker ferie!! :D
Jeg synes magen har vokst så mye i det siste, den føles sprengt! Litt rart å tenke på at den skal bli enda større! :eek:ImageUploadedByBV Forum1467469697.258818.jpg
 
25+2
Vi kjørte til Sverige på lørdagen for å hilse på mormor og morfar :)
Søndagen va vi bare i høtta demmers og slappet av, mandag for jeg på besøk og shopping til en nabo-by men guttene ble igjen på høtta (kjøpt meg kjole til bryllup på lørdag!!) og idaag har vi vært på en fornøyelsespark i een by to timer fra høtta. Lillegutt sloknet i bilstolen bare minutter fra vi kjørte derfra, full i neseblod fordi han krasja med en annen jente når de begge kom springende mot hverandre... :(
Det gikk no bra etterhvert og vi kjøpte en kjærlighet og en festis til han etterpå.
Imorgen skal vi om det blir bra vær, far på et enkelt utendørsbad, bare 20 min fra høtta, det blir koselig :)
 
39+0
Ligger våken i sofaen og tenker :)
Har vært dårlig i magen i kveld, eller som jeg tenker oppi hodet "mange kvinner trenger ikke klyx når de kommer inn da de allerede har tømt seg hjemme", hvilket jeg egentlig tenker på HVER GANG jeg går på do for nr 2 ;)
Forskjellen var at i kveld oppdaget jeg bittelitt blod på papiret under ett av dobesøkene, pluss masse slim. Begynt direkt å tenke "slimproppen!!" Og kjent nervøsiteten vokse.
Men neste gang og gangen deretter var det ingenting igjen.
Når så samboer kom i seng var jeg på do en siste gang, og da var det litt blod igjen... Og da kom panikken.
Jeg fortalte samboer om blodet og jeg prøvde å sove etter det, men tilslutt måtte jeg på do igjen.
Da var det ikke noe blod.
Prøvde enda en gang å sove, men hadde halsbrann og ble sulten så jeg sto opp til slutt. Ikke noe blod da heller.
Så på tv og spiste, va på do igjen, ikke noe blod. Så det var nok bare et lite sår som blødde. Mulig jeg har vært så my på do idag at jeg tørket høl på meg :p haha...
Men litt skremmende at jeg skal få panikk av tanken at det kan være igang... Det får meg til å lure på hvordan det skal gå når det faktisk ER igang :eek:
Akkurat nå ser jeg for meg at jeg skriker keisersnitt med en gang jeg kommer inn... At jeg ikke fikser noen ting som helst. Bra jeg har avtale med jordmor på onsdag... Får bare håpe jeg ikke må inn på føden før det :)
 
Flotte magen ♡
Siden du går og er så forberedt nå, så starter vel fødselen AKKURAT i det du heller blir kjempeopptatt :p
 
Flotte magen ♡
Siden du går og er så forberedt nå, så starter vel fødselen AKKURAT i det du heller blir kjempeopptatt :p
Takk :) :)
Ja det blir sikkert helt ved feil tidspunkt :p tenker på det hver gang på natten jeg våkner og MÅ på do, men er så trøtt at jeg bare vil ligge igjen i sengen, at NÅ går vel vannet :p
Eller rett før man skal sette seg å spise og er kjempesulten ;)
Sist gikk det fort etter at vannet gikk så jeg vet ikke helt hva vi gjør om vi akkurat skal til å spise :p storebror må jo få spise liksom!
Men det ordner seg vel uansett :)
Også krysser jeg fingrene for dere to nå, jeg synes det er skikkelig urettferdig at det ska ta så lang tid for dere :( :(
 
Takk :) :)
Ja det blir sikkert helt ved feil tidspunkt :p tenker på det hver gang på natten jeg våkner og MÅ på do, men er så trøtt at jeg bare vil ligge igjen i sengen, at NÅ går vel vannet :p
Eller rett før man skal sette seg å spise og er kjempesulten ;)
Sist gikk det fort etter at vannet gikk så jeg vet ikke helt hva vi gjør om vi akkurat skal til å spise :p storebror må jo få spise liksom!
Men det ordner seg vel uansett :)
Også krysser jeg fingrene for dere to nå, jeg synes det er skikkelig urettferdig at det ska ta så lang tid for dere :( :(

Tsk. Dere må da få tid til å avslutte ting da. Altså.. Har dere en stek i ovnen, kan den jo ikke bare stå, f.eks. Noen dere kan ringe om det skjer noe? For å passe bror?

Litt urettferdig ja, det kan jeg være enig i. Får håpe det går seg til snart..
 
Tsk. Dere må da få tid til å avslutte ting da. Altså.. Har dere en stek i ovnen, kan den jo ikke bare stå, f.eks. Noen dere kan ringe om det skjer noe? For å passe bror?

Litt urettferdig ja, det kan jeg være enig i. Får håpe det går seg til snart..
Joda :) svigers bor 100 meter unna, så det skal nok ordne seg.

Huff... jeg ønsker det var noe en kunna gjøre :( men første steg er no å få svar på sædesprøven. Så regner jeg med at dere får noen form av hjelp etterpå, avhengig av svaret på prøven. Og DA er det din tur å få babymage ❤️
 
Joda :) svigers bor 100 meter unna, så det skal nok ordne seg.

Huff... jeg ønsker det var noe en kunna gjøre :( men første steg er no å få svar på sædesprøven. Så regner jeg med at dere får noen form av hjelp etterpå, avhengig av svaret på prøven. Og DA er det din tur å få babymage ❤️

Da finner dere nok ut av det når den tid kommer ♡
Satser på at det kommer på et OK tidspunkt da :p

Forhåpentligvis så snart som mulig ♡
 
39+6. Fullmåne.

Jeg hater det her. Uvissheten. Nervøsiteten. Forhåpningene. Skuffelsen.
At ha vondt. At ikke kunna gjøre noe hjemme. Å kjefte på 3 åringen fordi jeg ikke orker. Hormonene. Trøttheten. Nattatissing hver 30.e minutt. Som i sin tur gjør at jeg blir sulten. Selv om jeg spiste middagsrester kl 22.30. Pluss at jeg holder samboer våken hele natten. Så han blir grinat. Og han også kjefter på lillegutt. Så får jeg dårlig samvittighet. For det er jo min feil, ikke 3 års-trassen.
Jeg hater det her :( Nå må hun bare komme ut snart. Jeg vil gråte gledestårer når storebror sier god natt til lillesøster, ikke sitte oppe på nettene og tenke på hvilken dårlig mamma jeg er. Jeg vil bygge togbane med han. Jeg vil gå ut med han i det fine været. Jeg vil kunna bada han igjen.
Kom ut nå lillesøster! For din brors skyld ❤️mammaen din orker snart ikke mer :(
 
39+6. Fullmåne.

Jeg hater det her. Uvissheten. Nervøsiteten. Forhåpningene. Skuffelsen.
At ha vondt. At ikke kunna gjøre noe hjemme. Å kjefte på 3 åringen fordi jeg ikke orker. Hormonene. Trøttheten. Nattatissing hver 30.e minutt. Som i sin tur gjør at jeg blir sulten. Selv om jeg spiste middagsrester kl 22.30. Pluss at jeg holder samboer våken hele natten. Så han blir grinat. Og han også kjefter på lillegutt. Så får jeg dårlig samvittighet. For det er jo min feil, ikke 3 års-trassen.
Jeg hater det her :( Nå må hun bare komme ut snart. Jeg vil gråte gledestårer når storebror sier god natt til lillesøster, ikke sitte oppe på nettene og tenke på hvilken dårlig mamma jeg er. Jeg vil bygge togbane med han. Jeg vil gå ut med han i det fine været. Jeg vil kunna bada han igjen.
Kom ut nå lillesøster! For din brors skyld ❤️mammaen din orker snart ikke mer :(
Nå har jeg akkurat lagt merke til dagboken din, og lest igjennom hele! Så fantastisk å lese, følte skikkelig glede på deres vegne :) Nå er det ikke lenge igjen, plutselig har dere en baby i armene :)
Ønsker deg all lykke til i den snart forestående fødselen!
 
Skal forresten også prøve annenhver dag i to måneder nå ;)
 
39+6. Fullmåne.

Jeg hater det her. Uvissheten. Nervøsiteten. Forhåpningene. Skuffelsen.
At ha vondt. At ikke kunna gjøre noe hjemme. Å kjefte på 3 åringen fordi jeg ikke orker. Hormonene. Trøttheten. Nattatissing hver 30.e minutt. Som i sin tur gjør at jeg blir sulten. Selv om jeg spiste middagsrester kl 22.30. Pluss at jeg holder samboer våken hele natten. Så han blir grinat. Og han også kjefter på lillegutt. Så får jeg dårlig samvittighet. For det er jo min feil, ikke 3 års-trassen.
Jeg hater det her :( Nå må hun bare komme ut snart. Jeg vil gråte gledestårer når storebror sier god natt til lillesøster, ikke sitte oppe på nettene og tenke på hvilken dårlig mamma jeg er. Jeg vil bygge togbane med han. Jeg vil gå ut med han i det fine været. Jeg vil kunna bada han igjen.
Kom ut nå lillesøster! For din brors skyld ❤️mammaen din orker snart ikke mer :(

❤❤
Håper lille kommer snart..!

Blir det "alle kjerringråd på en gang"-tid, eller heller å krysse fingrene og håpe på at noe skjer?
Vet hvordan det er når hormonene styrer en til å bli noen man ikke vil være.. er helt j*****... :/
Masse lykke til!
 
❤❤
Håper lille kommer snart..!

Blir det "alle kjerringråd på en gang"-tid, eller heller å krysse fingrene og håpe på at noe skjer?
Vet hvordan det er når hormonene styrer en til å bli noen man ikke vil være.. er helt j*****... :/
Masse lykke til!
Takk ❤️
Jeg håper virkelig hun kommer snart.
Samboer sto opp 6.30 med gutten idag så jeg fikk sove, helt fantastisk!
De baka, bygde med perler, pysslet med saks og papir, og kom med nystekt bagel på senga til meg kl 10. Vidunderlig.
I sted sto han å sa at han skulle begynne stå opp tidlig i helgene for man fikk så mye gjort da! :p herlighet for en forvandling fra i går :) Men jeg ønsker at lillesøster kommer snart allikevel ;)
 
Back
Topp