Jubel-tråd

Jubler for at mannen tilba seg å dra på svenskehandel med lillemann i går så jeg skulle få søvn og ekstra egentid! Og i natt våknet han kun for ett måltid og sov resten av natten! Føler meg som et nytt menneske i dag :-)

Men de timene de var borte var en større mental påkjennelse en jeg trodde.. på slutten satt jeg og så igjennom alle bilder og videoer av lille siden fødselen. Jeg savnet han intenst! Ringte hele tiden, og krevde snaps fra mannen. Haha Så medaljen har en bakside ;-) far og sønn fikk kvalitetstid da. Det er utrolig viktig det og :-)

Last edited:
Jubler for at mannen tilba seg å dra på svenskehandel med lillemann i går så jeg skulle få søvn og ekstra egentid! Og i natt våknet han kun for ett måltid og sov resten av natten! Føler meg som et nytt menneske i dag :)

Men de timene de var borte var en større mental påkjennelse en jeg trodde.. på slutten satt jeg og så igjennom alle bilder og videoer av lille siden fødselen. Jeg savnet han intenst! Ringte hele tiden, og krevde snaps fra mannen. Haha Så medaljen har en bakside ;-) far og sønn fikk kvalitetstid da. Det er utrolig viktig det og :)
Så heldig og så fin mann ❤️

Jubler over at lillejenta som var urolig i går kveld, sov fra 12-halv 1 til 07.15:) fikk mat og sovnet igjen! :D veldig deilig med så mange timer sammenhengende søvn på mor:D

Skal reise på hytta til foreldrene mine i Mandal idag og være der til lørdag. Lillegutt sin første langtur :D

Å deilig! Finnes ikke noe bedre enn en deilig hyttetur på høsten! Peiskos og god mat. Det skal jeg også prøve å få til snart ;)

Jubler for den første natten etter lillemann ble født så virkelig har vært helt fantastisk.

Har vært noen få netter som har vært greie, denne denne gangen har det vært helt fantastisk.

Sovnet med en gang etter maten når klokka var 21:30 og sov til klokka var 03.00. Ny mat for så å sove til 07.30.

Drømmenatt :D Kunne ønske alle netter var sånn :D Hadde vært perfekt timeing hvis han kunne få det som vane nå, side far drar på fotballtur i morgen. Han skal vært borte helt til Tirsdag natt.

Jubler for den første natten etter lillemann ble født så virkelig har vært helt fantastisk.

Har vært noen få netter som har vært greie, denne denne gangen har det vært helt fantastisk.

Sovnet med en gang etter maten når klokka var 21:30 og sov til klokka var 03.00. Ny mat for så å sove til 07.30.

Drømmenatt :D Kunne ønske alle netter var sånn :D Hadde vært perfekt timeing hvis han kunne få det som vane nå, side far drar på fotballtur i morgen. Han skal vært borte helt til Tirsdag natt.
Krysser fingrene for dere ❤️

Wow! Sovet fra ca 22.30/23 til 04.30! Mamma la seg jo selfølgelig med og er nå våken :p pappaen tok lillegull under sin dyne nå, så da satt jeg her... :p

Var i himmelen i morges:D men, er blitt straffet med tette melkeganger:( Syyykt vondt i det ene brystet. Sånn går det når det går fra 4t til 10t på det ene brystet:(
Medaljens bakside :( håper du slipper betennelse. Men hun kan jo godt fortsette med de gode nettene håper jeg :)

Back
Topp