symptom tråd!

Jeg som trodde man fikk ekstra glød når man er gravid. Jeg har hovnet opp i ansiktet (helt pløsete og en del sår). Veldig tørr hud og tørre øyne. Andre som har vært borti lignende? Er det da man sier at det er ei jente som tar fra moren sin skjønnheten ;)
 
Jeg som trodde man fikk ekstra glød når man er gravid. Jeg har hovnet opp i ansiktet (helt pløsete og en del sår). Veldig tørr hud og tørre øyne. Andre som har vært borti lignende? Er det da man sier at det er ei jente som tar fra moren sin skjønnheten ;)
Jeg får fet hud når jeg er gravid. Kviser. Så de som har tørr hud får sikkert "glød".
 
Jeg tror jeg snart dør.. er så uvell.. spyr som en gris, sliten og vondt i magen. Gleder meg til dette er over...
 
Jeg tror jeg snart dør.. er så uvell.. spyr som en gris, sliten og vondt i magen. Gleder meg til dette er over...
Huffameg:eek: Det hørtes ikke godt ut! Jeg syns såå synd på meg selv i dag, jeg hadde litt vondt i magen...:smiley-ashamed005 Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Sender deg gode tanker og håper formen snur raskt:)
 
Kjempe ømme, vonde brystvorter. Kjæresten får ikkje nærme seg dei :D
Og kjenner eg blir fort kvalm når eg begynner å bli sulten :confused:
Sist men ikkje minst, eg er så innmari trøtt. Sovner kvar kveld på sofaen i 21.00tida :eek::eek:
 
eg har 0 symptomer.. eneste e når eg blir sulten blir eg skikklig kvalm å då kaster eg opp. må spise før eg blir sulten.
 
Huffameg:eek: Det hørtes ikke godt ut! Jeg syns såå synd på meg selv i dag, jeg hadde litt vondt i magen...:smiley-ashamed005 Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Sender deg gode tanker og håper formen snur raskt:)
Takk for gode tanker :)
Jeg rakk å tenke for en uke siden at kanskje jeg slipper unna denne gangen, men så feil kan man ta.. redd jeg må kaste inn håndkle og sykemelde meg i noen uker. Kun sofaen som frister. I hvertfall ikke å lage mat i 7,5 time....
Haha, nå ble d mye klaging her;
Jeg er heldig som får bære fram barn :)
 
Takk for gode tanker :)
Jeg rakk å tenke for en uke siden at kanskje jeg slipper unna denne gangen, men så feil kan man ta.. redd jeg må kaste inn håndkle og sykemelde meg i noen uker. Kun sofaen som frister. I hvertfall ikke å lage mat i 7,5 time....
Haha, nå ble d mye klaging her;
Jeg er heldig som får bære fram barn :)
Hvor lenge var du kvalm forrige gang da? Kanskje det er bedre å sykemelde seg nå, for heller å gå tilbake i jobb senere? Du må ta vare på helsen og lytte til kroppen:)
 
Hvor lenge var du kvalm forrige gang da? Kanskje det er bedre å sykemelde seg nå, for heller å gå tilbake i jobb senere? Du må ta vare på helsen og lytte til kroppen:)
De to siste gangene har det vart til rundt uke 12.. så sattser på at d roer seg snart, er 6+6 i dag..
Fikk heldigvis noen til å ta vakten min i morgen, så da blir det tur til legen :)
 
De to siste gangene har det vart til rundt uke 12.. så sattser på at d roer seg snart, er 6+6 i dag..
Fikk heldigvis noen til å ta vakten min i morgen, så da blir det tur til legen :)
Lykke til hos legen i morgen:)
 
De to siste gangene har det vart til rundt uke 12.. så sattser på at d roer seg snart, er 6+6 i dag..
Fikk heldigvis noen til å ta vakten min i morgen, så da blir det tur til legen :)
Gikk det bra?:)
 
Jeg har løs mage framfor hard mage, men takker høyere makter for at jeg slipper å være forstoppet! Ellers er jeg bare trøtt, lett hormonell og murring i livmor. Jeg har aldri hatt særlige symptomer på mensen heller, så kanskje det har en sammenheng? Jeg tok en ny test i dag bare for å forsikre meg selv om at jeg var gravid, og testen viste to streker med en gang. Klar stigning fra forrige helg :)
 
Her er det kvalmen som tar knekken på meg. Spyr heldigvis ikke (enda), bare brekker meg for alt mulig. Ellers er puppene kjempe ømme, og har fått en million vonde kviser. Ikke bare i ansiktet, men overalt på kroppen.
Ingen tvil om at man er gravid.
 
Jeg har en følelse av at beina hovner på kvelden, en blanding av at det føles som alt blodet samles i beina og at de er litt støle. Hvis jeg masserer de så er det som om jeg har litt gammel gansperr. Deilig med massasje da :D
 
Jeg er 5+ 6. Har ømme pupper/såre nipler, hyppige dobesøk, dårlig mage som veksler mellom forstoppelse og diaré, også er jeg ekstremt trøtt. Har noen "mensenmurringer" i livmora. Ellers tror jeg ikke jeg har noe annet...
 
Spyr og holder senga/sofaen... dårlig samvittighet for snuppa på 18 mnder som løper rundt her om vil at mamma skal være med :-(
 
Back
Topp