Flere som har det? Jeg tror det er det jeg har: stikkende, skarp smerte rett under navelen. Husker jeg hadde det mye i første trimester i første svangerskap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Har så voldsomme luftsmerter av og til at jeg verken klarer å sitte eller stå. Får det spesielt på kveld/natt om jeg ligger på venstre side..
Skarp smerte som skyter hele veien opp langs magen..
Mest at jeg er sykt oppblåst. Ser ut som jeg er mange måneder på vei liksom. Og det er ubehagelig
Sniker fra juni.Laktulose reddet meg forrige svangerskap. Hadde så sterke luftsmerter at jeg lå i fosterstilling og gråt daglig.
![]()
Sånn stod jeg en del sist svangerskap! Har ikke vært så alt for ille til nå, men det kommer noen skikkelige rivere av noen luftsmerter innimellom.Jeg var også sånn i forrige svangerskap (og begynner nå igjen). Jeg snakket med ei som da akkurat hadde vært gravid, og de snakket om akkurat dette i barselgruppen, og der var det ei som sa at eneste som hjalp henne var å stille seg på alle fire(med overkroppen litt lenger ned en rompa) og da fikk hun ut luft! Og det hjalp meg veldig faktisk.