Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har jeg vært hos gynekologen, og der telte de hele 18 egg. Fem av disse var 16-18 mm. Ingen overraskelse for meg, har hatt noe smerter i underlivet de siste tre dagene + har PCOS. Skal sette Ovitrelle i kveld, og det blir egguttak på onsdag. Er veldig spent, vår første IVF forsøk :)

Vi får krysse fingrene for at eggene er av god kvalitet.

Lykke til med uttak på onsdag! :-)

Hei, så spennende å lese om deres opplevelser. Jeg har ikke vært så mye på forumet men er i gang med forsøk så gøy å lese litt om andre som er i prosessen. Jeg har uttak i morgen og er veldig spent. Krysser fingrene for oss alle og håper på mange positive tester om noen uker. Til HoppHi så føler jeg med deg, kjedelig med flere utsettelser.. Du har vel som så mange av oss ventet mer enn lenge nok! Krysser fingrene for at alt er tilbake til normalen på sykehuset til neste måned.

Fikk tlf idag om at 10 av 23 egg er befruktet og ser fine ut idag :-) Nå er det bare å krysse fingrene for at de klarer seg til fredag slik at de kan bli fryst ned. Får ny tlf imorgen <3 <3 <3
Så bra! Så de dyrkes i 4 dager?

Fikk telefon i dag om at 7 av 11 egg er befruktet. Innsett i morgen om prøvene av meg ser bra ut:shy:

Må du ta ekstra prøver før innsett? OHSS?

Ja, det er visst fare for overstimulering.. Så det må de først være sikre på. Visstnok.

Det er nok rimelig lurt ja. OHSS er dessverre ikke noe å tulle med..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp