Smører dere magen?

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Er dere begynt å smøre den voksende magen? Hva smører dere eventuelt med? Smører dere puppene og?

Her smører eg hver kveld med burt's bee sin krem som heter mama bee belly butter, bruker også denne på puppene :)

Jeg har smørt siden kanskje uke 14. Smører pupper, mage, rumpe og lår (de har jo vokst like mye). Bruker Mama Mio kremer :) De lukter utrolig godt! Olje på magen (med krem oppå noen dager) og krem på resten. Vet det "ikke fungerer" men huden trenger ekstra fuktighet med så mye press mener nå jeg :)

Jeg smører med det jeg har liggende, må kjøpe noe nytt nå :)

Smører med en fet krem vær kveld, men strekkmerker kommer uansett. Men det lindrer at magen klør :)

Jeg har smørt siden kanskje uke 14. Smører pupper, mage, rumpe og lår (de har jo vokst like mye). Bruker Mama Mio kremer :) De lukter utrolig godt! Olje på magen (med krem oppå noen dager) og krem på resten. Vet det "ikke fungerer" men huden trenger ekstra fuktighet med så mye press mener nå jeg :)
Signerer! Virker ikke som at jeg har anlegg for strekkmerker (verken søster, mor eller mormor fikk), men tror også huden har godt av litt ekstra smøring når den vokser så mye som den gjør :) Pluss at det lindrer kløe

Smører ikke noe fast, men mannen pleier å massere magen med krem.
Fikk ingen strekkmerker sist.

Smører etter dusj, har gjort det hele graviditeten. Brukte burts bees i starten, men leste ett eller annet om et "farlig" stoff i de (husker ikke hva), så byttet til Kukuikrem :-) Skikkelig deilig :-) Gjør det ikke for strekkmerker, men fordi det gjør godt for sjela :-)

Jeg har smurt i mange måneder. Dr.greve sin gravid krem på morgenen, og en gravid olje på kvelden :-)

Smører pupper, mage og rygg med body butter fra The Body Shop hver gang jeg har dusjet. Bruker den med honninglukt nå og den lukter sååå godt :)

Smører med olje av og til, ikke fordi jeg er redd for strekkmerker, men blir tørr og klør meg til blods :)

Smører med bio oil i håp om å unngå strekkmerker :) kommer til å ha den med på føden også, når magen skal trekke seg inn igjen kan bio oilen forsøke å gjøre jobben sin i den prosessen :) ellers smører jeg med alltid med body lotion etter dusj, gravid som ikke gravid.

Smører bare med vanlig body lotion etter dusj for at jeg ikke skal klø :) fikk ikke strekkmerker med nr 1 og ser ikke ut til å komme noe nå heller :)

Begynte med bio oil, men jeg klarer ikke lukten på noe av de kremene lenger så da håper jeg bare strekkmerkene ikke kommer.

Jeg klarer ikke noen.. eller jeg klarer de kanskje noen dager så får jeg helt avsmak og blir dårlig av lukten av alt. Har bare gitt opp:p
Typisk hehe.... Eucerin har en parfymefri fet krem evt. Sikkert mulig å få vareprøve å apoteket på div for å teste lukt :) Helt innafor å gi opp også ;)

Jeg smører ikke noe spesielt nå under graviditeten, men bruker bodylotion innimellom etter dusj. Så gjør som jeg gjør når jeg ikke er gravid. Foreløpig ingen strekkmerker. Fikk noen strekkmerker forrige graviditet, men ikke før jeg var på overtid. De jeg fikk da er nesten helt borte igjen:)

Jeg smører med en god krem på magen om kvelden, men er mest for behaget sin del, men må innrømme jeg har en liten bønn om at jeg ikke får doble sett med strekkmerker, de er heldigvis holdt seg unna til nå

Back
Topp