Smører dere magen?

Smører etter dusj som når jeg ikke er gravid. Tager hva man haver, for tiden er det Epoch sin baoab krem. Ikke noen merker ennå, men blir litt tørr når huden strekkes litt.

Har gått ned 50 kg før graviditeten. Så magen er slapp fra før, tviler litt på at den blir større enn jeg var på mitt største så huden den trenger er der. Så derfor smører jeg ikke. :)

Jeg smører med yemam sheabutter etter dusj. bare fått det inn i rutinen, men det spørs vel om det hjelper. har ikke strekkmerker enda iallefall :)

Jeg har ikke fått noen nye strekkmerker (bank i bordet). De jeg har fra før er på hofta, og de har jeg hatt lenge, og de er fortsatt lyse. Smører sjeldent med noen ting, men bruker dusjolje fra Eucerin, og hvis jeg smører med noe er det kokosolje :)

Smører ingenting. Bruker dusjolje når jeg dusjer for å unngå tørr og kløende hud.

Strekkmerkene mine begynte å komme allerede før graviditetstesten ble positiv, så de kommer nok heller av alle hormonene tenker jeg :)

Blitt ekstremt tørr de siste dagene, så må smøre både mage og bein vær dag :)

Begynner å bli litt lei av å smøre :( Og snart må jeg til med den underlivsoljen også #prosjektbaby hahaha... Hjelper at den lukter godt! Så får vi se på sikt om det hjelper eller ikke. Har hvertfall aldri hatt så myk hud i hele mitt liv :D

Begynner å bli litt lei av å smøre :( Og snart må jeg til med den underlivsoljen også #prosjektbaby hahaha... Hjelper at den lukter godt! Så får vi se på sikt om det hjelper eller ikke. Har hvertfall aldri hatt så myk hud i hele mitt liv :D
Hvis det er weleda sin lukter den ikke godt :(

Har smurt meg 2 ganger hver dag siden uke 10 (har faktisk ikke hoppet over en eneste gang).
Smører magen, sidene, brystene, bikinilinjen og øverste del av rumpe og lår.
Bruker Bio-oil. Har lest ganske mye bra om den og den lukter veldig godt og :-)

Back
Topp