Hei jenter
jeg har normalt sett en veldig regelmessig syklus på 28 dager med el på CD 15 (noen ganger er den 27 og 28) Sist pp ble jeg gravid men mistet 4+2. Nå er jeg gravid igjen men er usikker på eggløsningstidspunkt. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i sa som en mens så er jeg 4+6 i dag, men det tviler jeg på uti fra graviditetstester. For 9 dager siden hadde jeg pitte litt rosa blødning på papiret og jeg tenkte mensen var kommet, men det ble med det og tok derfor en test for en uke siden. Den var svak positiv. Dagen etter, sist mandag tok jeg en negativ digital test, men den ble positiv tirsdag for 5 dager siden. Vi hadde samleie sist mandag for tre uker siden i morgen grunnet at jeg fikk uvi på onsdagen etterfulgt av en soppinfeksjon. Fredag for 9 dager siden var jeg litt svimmel og uvel (har vært dette i forbindelse med el før). Er det sannsynlig at el har forskjøvet seg slik at jeg i dag er kun 4+2, og blitt gravid med sex 4 dager før el? Kjenner dette stresser meg litt da jeg har hatt exu før og hadde da HCG som steg sent. Fikk positiv digital 2-3 i går
Håper dere forstår hva jeg mener