Usikker på befrukting

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei jenter ❤️ jeg har normalt sett en veldig regelmessig syklus på 28 dager med el på CD 15 (noen ganger er den 27 og 28) Sist pp ble jeg gravid men mistet 4+2. Nå er jeg gravid igjen men er usikker på eggløsningstidspunkt. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i sa som en mens så er jeg 4+6 i dag, men det tviler jeg på uti fra graviditetstester. For 9 dager siden hadde jeg pitte litt rosa blødning på papiret og jeg tenkte mensen var kommet, men det ble med det og tok derfor en test for en uke siden. Den var svak positiv. Dagen etter, sist mandag tok jeg en negativ digital test, men den ble positiv tirsdag for 5 dager siden. Vi hadde samleie sist mandag for tre uker siden i morgen grunnet at jeg fikk uvi på onsdagen etterfulgt av en soppinfeksjon. Fredag for 9 dager siden var jeg litt svimmel og uvel (har vært dette i forbindelse med el før). Er det sannsynlig at el har forskjøvet seg slik at jeg i dag er kun 4+2, og blitt gravid med sex 4 dager før el? Kjenner dette stresser meg litt da jeg har hatt exu før og hadde da HCG som steg sent. Fikk positiv digital 2-3 i går :) Håper dere forstår hva jeg mener :p

For meg høres det ut som du kan regne termin utifra mens. Slik at du er4+6 idag. Det er jo selvfølgelig mulig å bli gravid 4 dager før el, men mest sansynlig har du hatt el utifra når du skal ifht mens:) ville regna ut ifra mens frem til oul:)
Og når det gjelder de digitale testene, så kan man ikke stole blindt på de. Leger sier at de bare er tøys, altså står det gravid så vær fornøyd med det, den kan ikke vite hvor langt du er på vei:)

For meg høres det ut som du kan regne termin utifra mens. Slik at du er4+6 idag. Det er jo selvfølgelig mulig å bli gravid 4 dager før el, men mest sansynlig har du hatt el utifra når du skal ifht mens:) ville regna ut ifra mens frem til oul:)
Og når det gjelder de digitale testene, så kan man ikke stole blindt på de. Leger sier at de bare er tøys, altså står det gravid så vær fornøyd med det, den kan ikke vite hvor langt du er på vei:)
Da har jeg i såfall testet negativt på ikm dagen og hatt festeblødning 11 dpo. Er det sannsynlig?

Da har jeg i såfall testet negativt på ikm dagen og hatt festeblødning 11 dpo. Er det sannsynlig?
Hmm alt er mulig her :p jeg testa negativ dagen før ikm. Men hvis du har en følelse på at du er 4+2 så tar du det:) er bare noen dager forskjell uansett, og er oul termin som gjelder uansett :) pluss bedre å velge 4+2 å heller bli flytta fram på ul :p hehe

Hmm alt er mulig her :p jeg testa negativ dagen før ikm. Men hvis du har en følelse på at du er 4+2 så tar du det:) er bare noen dager forskjell uansett, og er oul termin som gjelder uansett :) pluss bedre å velge 4+2 å heller bli flytta fram på ul :p hehe
Jeg vet jo egentlig ikke for å være helt ærlig. Følte puppene ble øm mandagen da, men syns ofte de kan være litt øm etter mensen og så er vel ikke noe sikkert tegn det? :p

Enig, jeg ville valgt den kortest på vei og heller bli positivt overrasket på ul :) Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg kun sex 3 dager før el, så det er mulig

Enig, jeg ville valgt den kortest på vei og heller bli positivt overrasket på ul :) Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg kun sex 3 dager før el, så det er mulig
Okei :) men at jeg var øm i puppene dagene før eggløsning, er det sannsynlig? Kverner mye på dette om dagen, er så redd at jeg nesten ikke klarer å leve normalt :/ engstelig for ny exu..

Okei :) men at jeg var øm i puppene dagene før eggløsning, er det sannsynlig? Kverner mye på dette om dagen, er så redd at jeg nesten ikke klarer å leve normalt :/ engstelig for ny exu..
Jeg merker ikke ømme pupper jeg. Merker bare at de har vokst. Så det må noen andre svare på. Huff, exu er tøffe saker, hvis du er engstelig kan du sikkert få ekstra oppfølgning hos legen din?

Jeg merker ikke ømme pupper jeg. Merker bare at de har vokst. Så det må noen andre svare på. Huff, exu er tøffe saker, hvis du er engstelig kan du sikkert få ekstra oppfølgning hos legen din?
Det får jeg heldigvis ❤️ Men ventetiden er så uendelig lang :/

Det får jeg heldigvis ❤️ Men ventetiden er så uendelig lang :/
Så bra. Hvor lenge må du vente? Klem til deg ❤ Alt er sikkert helt fint med det lille frøet ditt. Jeg er også redd for å miste igjen. Bare to dager til jeg er like langt som da jeg mistet sist..

Så bra. Hvor lenge må du vente? Klem til deg ❤ Alt er sikkert helt fint med det lille frøet ditt. Jeg er også redd for å miste igjen. Bare to dager til jeg er like langt som da jeg mistet sist..
Til onsdag om 10 dager :) huff. Ja, det forstår jeg! Da når du liksom en milepæl, om to dager ❤️❤️

Back
Topp