TUL når??

TjukkeBolla

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg leser jo at fra uke 8 har risikoen for sa sunket, og dersom man hører hjertelyd da så går det mest sannsynlig bra.

Skal bestille meg tul nå, men er det da i uke 8 (7+0 - 7+6) eller etter fullgåtte 8 uker det er snakk om?
*blondie* :):):)
 
Last edited:
Jeg skal ha når jeg er 7+1, var klinikken som satte dato for TUL basert på termindato :)
 
Jeg skal ha når jeg er 7+1, var klinikken som satte dato for TUL basert på termindato :)

Når har du termindato?

Jeg skal bestille privat, vil bare sjekke at det er liv da jeg har en svigerinne som akkurat hadde en MA. Fikk litt skrekken selv.. :(
 
Jeg skal også bestille TUL bare for å få bekreftelse :) Ønsker å gå i uke 10 men burde jeg vente til jeg er 10+0 før jeg går? :p
 
Når har du termindato?

Jeg skal bestille privat, vil bare sjekke at det er liv da jeg har en svigerinne som akkurat hadde en MA. Fikk litt skrekken selv.. :(
Har termin 14. juni, skal ha TUL 24. oktober :)

Er et IVF forsøk, så tror det er ganske vanlig med TUL da, for å sjekke at alt er i orden. Jeg har også bestilt UL i uke 14, dvs 19. desember, slik at vi har en til UL for den offentlige i uke 18-20.

Forstår godt at du får skrekken av det, jeg gjør også det av å lese om så mange som mister hele tiden. :(
 
Eg tenker å bestille i uke 12. Det gjorde eg sist også, ein god trygghet der og da og veldig koselig :p:p
 
Jeg skal på mandag, er ca 6+5 da:)
 
Forrige gang var jeg på TUL 12+0 :)
 
Har lyst å gå på tul mellom 8 og 9 :) kanskje nærmest uke 9 :p
 
Jeg leser jo at fra uke 8 har risikoen for sa sunket, og dersom man hører hjertelyd da så går det mest sannsynlig bra.

Skal bestille meg tul nå, men er det da i uke 8 (7+0 - 7+6) eller etter fullgåtte 8 uker det er snakk om?
*blondie* :):):)
Jeg gikk sist etter fullgåtte 8. Hadde heller tatt da, ska selv når jeg er 8+4 :) Skal etter 12 fullgåtte også, da ser man mye mer :)
 
Skal til tirsdag, i teorien 7+0.
Skal også i uke 12 eller 13 har jeg tenkt, før vi lekker det til "verden".
 
Vi skal bestille i uke 12, slik som sist, for å forsikre oss om at det ikke er noe galt med fosteret. :)
 
Back
Topp