Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan pakke inn en bleiepakke og legge under treet!! Nei, hun får nok ikke gave da heller... hun får sikkert rikelig med gaver likevel!Jeg tenker at vi heller ikke kommer til å kjøpe julegave til han jeg, hva tenker dere?
Vi kjøper uansett såpass mye klær og utstyr når han trenger det ellers at jula da han er 4mnd og ikke vil huske så trenger han ikke få gave av oss.
Går det an å få BSU konto til de når de er så små?Hadde i utganspunktet ikke tenkt til å kjøpe dåpsgave, ettersom dåpen koster nok. Å vi sparer barnebidraget hver mnd og setter inn på BSU konto til henne. Men har sett på sånn personlig pledd til henne, det vil jeg kjøpe til henne uansett så kjøper det så blir det dåpsgave![]()
Jeg tenker at vi heller ikke kommer til å kjøpe julegave til han jeg, hva tenker dere?
Vi kjøper uansett såpass mye klær og utstyr når han trenger det ellers at jula da han er 4mnd og ikke vil huske så trenger han ikke få gave av oss.
Det går ann, men vær obs på at det nødvendigvis ikke er det mest lønnsomme siden de ikke får skattefordel siden de ikke har inntekt.Går det an å få BSU konto til de når de er så små?
JaGår det an å få BSU konto til de når de er så små?

Kjøper ikke julegave heller. Kan pakke inn noe vi har kjøpt fra førJeg tenker at vi heller ikke kommer til å kjøpe julegave til han jeg, hva tenker dere?