Kjøper dere dåpsgave?

spindel

Glad i forumet
Eller er dåpen gave i seg selv?

Kjøpte sånn etui til å ha dåpsattesten i til storebror blir nokk det til frøkna og ☺️

Nei. Gjør ikke det :) vi sparer penger hver mnd på sparekonto til han skal ta førerkortet :)

Nei :) ser ikke poenget i det heller. Setter over penger på sparekonto og fond hver mnd.
Dei får jo så masse fra familien å andre uansett :)

Har kjøpt sølvetui til dåpsattesten til de to andre, kommer til å gjøre det denne gang også!

Hadde i utganspunktet ikke tenkt til å kjøpe dåpsgave, ettersom dåpen koster nok. Å vi sparer barnebidraget hver mnd og setter inn på BSU konto til henne. Men har sett på sånn personlig pledd til henne, det vil jeg kjøpe til henne uansett så kjøper det så blir det dåpsgave :p

Jeg tenker at vi heller ikke kommer til å kjøpe julegave til han jeg, hva tenker dere?

Vi kjøper uansett såpass mye klær og utstyr når han trenger det ellers at jula da han er 4mnd og ikke vil huske så trenger han ikke få gave av oss.

Jeg tenker at vi heller ikke kommer til å kjøpe julegave til han jeg, hva tenker dere?

Vi kjøper uansett såpass mye klær og utstyr når han trenger det ellers at jula da han er 4mnd og ikke vil huske så trenger han ikke få gave av oss.
Kan pakke inn en bleiepakke og legge under treet!! Nei, hun får nok ikke gave da heller... hun får sikkert rikelig med gaver likevel!

Sparer både i fond og barnetrygden inn på egen konto til han. Dåpen er en gave i seg selv;) når han er blitt så gammel at han husker ting skal han få gaver tenker jeg. Leker osv. Til dess får alle pengene vi bruker på utstyr + sparingen være gave :-)

Hadde i utganspunktet ikke tenkt til å kjøpe dåpsgave, ettersom dåpen koster nok. Å vi sparer barnebidraget hver mnd og setter inn på BSU konto til henne. Men har sett på sånn personlig pledd til henne, det vil jeg kjøpe til henne uansett så kjøper det så blir det dåpsgave :p
Går det an å få BSU konto til de når de er så små?

Blir ikke julegave fra oss heller :) som du sir, dei får ting dei trenger når dei må :)

Men blir en liten gave fra storebror å omvendt. Men det er jo for storebror sin del :)

Holder på å opprette BSU og sparekonto. Setter inn penger på BSU som gave og har kjøpt et Lillelamsett han kan ha i vinter (tykk dress, lue, tøfler og votter) ;)

Kjøper ikke julegave heller. Kan pakke inn noe vi har kjøpt fra før :p

Back
Topp