Dere som baker før fødsel - hva lager dere?

Sjokade og eple snurrer
Kanelsnurrer

Ellers så tror jeg det kanskje blir noen pizza snurrer og ost&skinkehorn(enkel mat til to trøtte foreldre og lett for pappaen å ta fra fryseren hehe)
Har vel egentlig gitt beskjed til de fleste at de trenger ikke å forvente å bli oppvarta så meget når de kommer på babybesøk, dem får ha med selv;)
Finner tips på http://www.detsoteliv.no og søker på Google på andre oppskrifter :)

ImageUploadedByBV Forum1475489039.800170.jpg

Jeg har bakt horn med ost og skinke, osterundstykker, tebriks med og uten ost inni. Lurer på å lage gulrotkake og dele opp i passe biter. Svigermor ville lage havrekjeks. Tror jeg skal lage en runde med pizzasnurrer også. Veldig greit å ha mat som bare kan puttes i mikroen om babyen blir veldig urolig og jeg ikke får så mye tid med to ledige armer :)

Har bakt eplekake med vaniljekrem til nå.
Laget i langpanne, delte opp i stykker og frøys i isboks.
Tenker å lage noen horn og boller/kanelsnurrer også...

Mye godt på detsøte liv, som nevnt over her

Jeg sverger til Det søte liv, elsker den siden :)

Har hittil laget og fryst ned vanlige hveteboller, boller med 1 stor sjokoladebit i midten, ost og skinkehorn og langpanne sjokoladekake delt i 4.
Kommer nok til å lage pizzasnurrer også, og har planer om å lage kanelsnurrer :)

Hadde en plan om å fylle fryseren med pizzasnurrer, kanelboller og boller med vaniljekrem. Problemet er bare at jeg spiser det opp etterhvert og nå er det nesten ingenting igjen :bag:
Men håper jeg klarer en bakerunde til :p

Hadde en plan om å fylle fryseren med pizzasnurrer, kanelboller og boller med vaniljekrem. Problemet er bare at jeg spiser det opp etterhvert og nå er det nesten ingenting igjen :bag:
Har gjort det samme.. Spist opp skoleboller og vanlige boller..

Har bakt kanelsnurrer og fryst ned. Tenker å bake pizzasnurrer også☺️

Har så lyst å bake boller og kanelboller.. men vet jo at jeg kommer til å spise det opp selv, så holder meg unna! :p Satser på at barselbesøk tar med noe godt istedenfor ;)

Haha godt det ikke er bare meg med samme problem :p

Men valgt den svært late og trygge veien, kjøpt masse små godt/sjokolade i innpakningspapir i Sverige jeg kan servere, og det tåler ikke jeg så blir ikke spist opp :p
Gitt opp lage og fryse til meg for spiser det bare opp :facepalm:

Back
Topp