Noen gode oppskrifter? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har gjort det samme.. Spist opp skoleboller og vanlige boller..Hadde en plan om å fylle fryseren med pizzasnurrer, kanelboller og boller med vaniljekrem. Problemet er bare at jeg spiser det opp etterhvert og nå er det nesten ingenting igjen![]()
Men håper jeg klarer en bakerunde til![]()
Hehe! Godt det ikke bare er meg!Har gjort det samme.. Spist opp skoleboller og vanlige boller..
Der er jeg litt enig med deg. Vi har jobbet hardt i 9 måneder, andre kan få fore oss med bakevarerHar så lyst å bake boller og kanelboller.. men vet jo at jeg kommer til å spise det opp selv, så holder meg unna!Satser på at barselbesøk tar med noe godt istedenfor
![]()

Haha godt det ikke er bare meg med samme problemHadde en plan om å fylle fryseren med pizzasnurrer, kanelboller og boller med vaniljekrem. Problemet er bare at jeg spiser det opp etterhvert og nå er det nesten ingenting igjen
Men håper jeg klarer en bakerunde til![]()

Det bilde var ikke snilt å poste, vann i munnJeg er så glad i solskinnsboller, så tenkte jeg skulle slenge sammen noen sånne i løpet av uken.
![]()

Haha woooordDer er jeg litt enig med deg. Vi har jobbet hardt i 9 måneder, andre kan få fore oss med bakevarer![]()
Nam! Har du oppskrift du vil dele?Jeg er så glad i solskinnsboller, så tenkte jeg skulle slenge sammen noen sånne i løpet av uken.
![]()