Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vi seeee.... jeg tror jeg brukte Tine sin da jeg lagde disse. Oppskriften finner du her: http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/sot-gjarbakst/solskinnsbollerNam! Har du oppskrift du vil dele?![]()

Nam!Dagens storbakst, med en god medhjelper (mannen) ostehorn, boller og kanelboller
Vis vedlegget 200658
Dagens storbakst, med en god medhjelper (mannen) ostehorn, boller og kanelboller
Vis vedlegget 200658
Det måtte jeg gitt!Mulig jeg må revurdere min plan om null baking... Nam!!![]()
Det måtte jeg gitt!Står en bolle med kanelbolledeig til heving nå
Første gang jeg baker glutenfritt, så veldig spent på resultatet!
Vis vedlegget 200757
Bakte ost- og skinkehorn den dagen fødinga startetHyper, mulig det var et fødetegn..
Hadde med horn på føden, det var genialt som mat etter fødsel (slappfisk i fødesenga) og som nattmat på barselhotellet.
Så lurt! Jeg har også bakt ostehorn jeg tenkte å ta med på sykehuset. Men tenkte litt på at skinken blir dårlig fort uten kjøleskap?..
Vis vedlegget 200757
Bakte ost- og skinkehorn den dagen fødinga startetHyper, mulig det var et fødetegn..
Hadde med horn på føden, det var genialt som mat etter fødsel (slappfisk i fødesenga) og som nattmat på barselhotellet.
De så gode ut! Lurer på om jeg skal bake noe sånt. Horn er forresten også kjempegode når man fyller dem med mozzarella, hakkede tomater og pestoVis vedlegget 200757
Så myyye godt! Dere som baker horn, jeg har sett på matprat sin oppskrift og da skal man ha melk i deigen. Kan man bake uten og? Samboern brukte nettopp opp melka jeg satt av til det, og det frister såå lite å gå til butikken for 2,5 dl melk![]()
Tror det skal gå helt fint asså! Jeg vanner hvertfall ofte ut melka om jeg ser at jeg har for lite feks. Og det er jo mange melkefrie oppskrifter!