Graviditetstester!

Frustrerende at det skal være slik! :p Vet ikke når jeg skal tro på det, men tenker tidlig UL hjelper! :)
Jeg var jo gravid og hadde en SA i juni, tar meg fortsatt i å tenke at jeg egentlig ikke var gravid da :p Rart, men sant. Det blir tidlig ul her også, da blir det nok mer ekte :)
 
image.jpg Jeg sniker meg inn her. Jeg er 5+2 i dag :happy:Etter 3 positive tester, har det enda ikke gått helt opp for meg. Testene ligger fortsatt framme i håp om at det skal synke inn snart ;) Mannen er mer engstelig og gira enn meg og han er frustrert for at jeg ikke føler det samme :angelic:
 
Last edited:
715d9e70c617a2b14fee0ac786848932

3+6 i dag :)
 
32b5b68f1ab979730d10530adda750ea

Ny test i dag 4+0 :D
 
Tok en digital test idag, den viste bare 1-2 på tross av at jeg er 4+3, men ser allikevel stigning på billigtestene. :)

ImageUploadedByBV Forum1475659303.525137.jpg
 
Sikkert et dumt spørsmål.. men hvorfor fortsetter du å teste? :p
Fordi alle får så fine og tydelige tester, at jeg blir helt misunnelig! :p

Men nei, helt seriøst så har det nok ikke gått helt opp for meg, og jeg er så inderlig redd for at det skal skje noe galt. Etter å ha prøvd i 6 år, og aldri sett en positiv graviditetstest før nå, så er det hele så uvirkelig. I tillegg er det et IVF forsøk, og jeg føler jeg leser om så mange som har kjemisk eller SA at dette bekymrer meg en del.
 
Fordi alle får så fine og tydelige tester, at jeg blir helt misunnelig! :p

Men nei, helt seriøst så har det nok ikke gått helt opp for meg, og jeg er så inderlig redd for at det skal skje noe galt. Etter å ha prøvd i 6 år, og aldri sett en positiv graviditetstest før nå, så er det hele så uvirkelig. I tillegg er det et IVF forsøk, og jeg føler jeg leser om så mange som har kjemisk eller SA at dette bekymrer meg en del.
Her er det gått 2.5 år. Dette er også ivf. Satt etter 3.forsøk. Altså fersk negativ, negativ frys og så positiv på fyst blastocyst :D
En forferdelig karusell å være på det der!!

Sannsynligheten for kjemisk er nok liten med så tydelige tester.
Sa er faktisk også liten sannsynlighet for, til tross for at en leser om så mange. I prosent er sjansen veldig lav. :)

Du får prøve å slappe av! :)
Du skal vel på ul i uke 7 du også da?
Jeg har forstått at det er standard på ivf. Men jeg har gått privat da..
 
Her er det gått 2.5 år. Dette er også ivf. Satt etter 3.forsøk. Altså fersk negativ, negativ frys og så positiv på fyst blastocyst :D
En forferdelig karusell å være på det der!!

Sannsynligheten for kjemisk er nok liten med så tydelige tester.
Sa er faktisk også liten sannsynlighet for, til tross for at en leser om så mange. I prosent er sjansen veldig lav. :)

Du får prøve å slappe av! :)
Du skal vel på ul i uke 7 du også da?
Jeg har forstått at det er standard på ivf. Men jeg har gått privat da..
Ja, det er virkelig en forferdelig karusell dette!

Leste den tråden om prosentsjans for SA, men en er jo alltid usikker!

Skal også på tidlig UL i uke 7, altså 24. oktober, det er hos Hausken, for jeg gikk også privat. :)
Slapper nok mer av når jeg får bekreftelse fra lege at alt er ok. ❤️
 
Ja, det er virkelig en forferdelig karusell dette!

Leste den tråden om prosentsjans for SA, men en er jo alltid usikker!

Skal også på tidlig UL i uke 7, altså 24. oktober, det er hos Hausken, for jeg gikk også privat. :)
Slapper nok mer av når jeg får bekreftelse fra lege at alt er ok. ❤️
Jeg er også hos Hausken.. men jeg skal 13.november :)
 
Jeg er også hos Hausken.. men jeg skal 13.november :)
Så rart at du skal se sånt, når du har termin 11 dager før meg?
Det var klinikken selv som satte datoen for tidlig UL, eller dvs, de spurte meg om 25 var ok, så sa jeg det var enklere med 24, og det var ingen problem. :)
 
Jeg har termin 3.juni i følge Elise :p
Det var hun som sa når jeg skulle komme på ul.
Vi bor i nærheten, heldigvis.
Kommer jo fra hele Europa til hausken :p
 
Back
Topp