Graviditetstester!

Flere som liker å teste for å se stigning ja? ;) Kjenner jeg er mer "stressa" denne gangen, men nå slapper jeg plutselig mer av :)
Jeg tok en digital på doen på Mathallen i Oslo før i dag :p Fikk som forventet "gravid" 2-3, og hadde 1-2 på tirsdag 27 sep. :)
 
Flere som liker å teste for å se stigning ja? ;) Kjenner jeg er mer "stressa" denne gangen, men nå slapper jeg plutselig mer av :)
Jeg tok en digital på doen på Mathallen i Oslo før i dag :p Fikk som forventet "gravid" 2-3, og hadde 1-2 på tirsdag 27 sep. :)
Heheh jeg også slapper mer av når jeg ser stigning! Måtte ta en igår for å se om det kom 2-3 isteden for 1-2 :p lykkelig når jeg så det hadde stigi hehe men nå er jeg ferdig med testing:)
 
Heheh jeg også slapper mer av når jeg ser stigning! Måtte ta en igår for å se om det kom 2-3 isteden for 1-2 :p lykkelig når jeg så det hadde stigi hehe men nå er jeg ferdig med testing:)
Samme tenker jeg nå, nå er jeg ferdig med å teste :)
 
4282d0d530274ce7cfcaabf2b057a477
9, 10 og 12 dpo :) Veldig glad for å se stigning, i morgen blir det digital :D
 
Klarer ikke å laste opp bilde fra tlf.. Men har tatt positive tester to dager i strekk!:hello2 så jeg sniker meg inn her og sier hei!:) er usikker på termin siden jeg trodde jeg var 10ish dpo i dag og testene er og har vært fine og sterke hele tiden. Kan virke som jeg har bommet på EL men hadde mensen 01.09. så ifølge den er jeg 3+6 i dag!:happy093

Jeg hadde også mensen 1.09 men er 4+3, hva gjør at det blir forskjellig hvor langt man er på vei? Har du veldig lange sykluser?
 
Jeg hadde også mensen 1.09 men er 4+3, hva gjør at det blir forskjellig hvor langt man er på vei? Har du veldig lange sykluser?
Ja jeg har 36-38 dagers sykluser, men tror i tillegg at jeg har bommet på EL siden streken ble så sterk.. Er litt usikker, vi finner utav det på ul kontroll nå i begynnelsen. :) såå spent! :D
 
Syntes strimmeltesten enda er så svak, så tok en CB som jeg kunne sammenligne de gårsdagens. Den nederste er fra idag, og jeg synes det ser ut som om den er litt sterkere.

Flere som tester enda? Er så redd for at noe skal gå galt, eller at dette ikke er sant! 4+0 idag.

ImageUploadedByBV Forum1475475848.457356.jpg
 
Ja jeg har 36-38 dagers sykluser, men tror i tillegg at jeg har bommet på EL siden streken ble så sterk.. Er litt usikker, vi finner utav det på ul kontroll nå i begynnelsen. :) såå spent! :D

Er det ikke menstermin man vanligvis regner etter?
 
Syntes strimmeltesten enda er så svak, så tok en CB som jeg kunne sammenligne de gårsdagens. Den nederste er fra idag, og jeg synes det ser ut som om den er litt sterkere.

Flere som tester enda? Er så redd for at noe skal gå galt, eller at dette ikke er sant! 4+0 idag.

Vis vedlegget 200168
Den har blitt sterkere ja :)
 
Syntes strimmeltesten enda er så svak, så tok en CB som jeg kunne sammenligne de gårsdagens. Den nederste er fra idag, og jeg synes det ser ut som om den er litt sterkere.

Flere som tester enda? Er så redd for at noe skal gå galt, eller at dette ikke er sant! 4+0 idag.

Vis vedlegget 200168
Jeg har det akuratt likt som deg! Tror liksom ikke at det faktisk er sant, enda jeg har det "svart på hvitt" på en digital test. Er jo heller ingen tvil med dine tester. Jeg er forresten også 4+0 i dag :)
 
Jeg har det akuratt likt som deg! Tror liksom ikke at det faktisk er sant, enda jeg har det "svart på hvitt" på en digital test. Er jo heller ingen tvil med dine tester. Jeg er forresten også 4+0 i dag :)
Frustrerende at det skal være slik! :p Vet ikke når jeg skal tro på det, men tenker tidlig UL hjelper! :)
 
Syntes strimmeltesten enda er så svak, så tok en CB som jeg kunne sammenligne de gårsdagens. Den nederste er fra idag, og jeg synes det ser ut som om den er litt sterkere.

Flere som tester enda? Er så redd for at noe skal gå galt, eller at dette ikke er sant! 4+0 idag.

Vis vedlegget 200168
Ikke noe poeng i å teste før forventet mens. Evt dagen før for oss utålmodige sjeler. Da slipper en å få med seg ting en gjerne ikke hadde fått med seg viss en tester for tidlig.
Men testene er bra positive de. Så du er gravid! Ingen tvil om det :D
Så nå må du bare prøve å tenke positivt fremover :) (ikke bare bare det, jeg vet)
 
2-3 på clearblue i dag! :) Er 4+4 ...fint å se at det stiger!! Får ikke lastet opp bilde så.
 
Er det ikke menstermin man vanligvis regner etter?
Jeg regner etter el fordi jeg har så lange sykluser..Sist ble menstermin 29.12 og termin etter oul 6.01..:)
 
Back
Topp