Vil dere vite kjønn?

Hvem vil vite kjønn?
Vi har bestemt oss for å få vite hvilket kjønn vi får om det er mulig å se :) jeg er så nysgjerrig at jeg ikke hadde klart å vente uansett. Ellers er det veldig greit når det gjelder planlegging og innkjøp :)
Du fant ikke et annet nick? :p

Kommer aldri til å klare å holde meg til fødsel med å vite kjønn... ;) Lenge leve nyskjerrigheten!!! :hilarious:

Samboer har lyst til og vite kjønnet, mens jeg kunne tenkt meg å prøvd å ikke vite det.. men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å vente jeg heller Hehe

Hvem vil vite kjønn?
Vi har bestemt oss for å få vite hvilket kjønn vi får om det er mulig å se :) jeg er så nysgjerrig at jeg ikke hadde klart å vente uansett. Ellers er det veldig greit når det gjelder planlegging og innkjøp :)

Vil uten tvil vite kjønn ja! Er kjempespent på det. Vet noen om det er vanskeligere å se sikkert når det er tvillinger? Tenker det er litt mindre plass osv.

Vil uten tvil vite kjønn ja! Er kjempespent på det. Vet noen om det er vanskeligere å se sikkert når det er tvillinger? Tenker det er litt mindre plass osv.
Vente du tvillinger?❤️ :D alle jeg vet om som har tvillinger fikk vite på forhånd, så vil tro at det ikke er så vanskelig!

Vill vite pga det praktiske med innkjøp. Men samtidig hadde det vært spennende å ikke vite da vi har vist med de andre 3.

Vente du tvillinger?❤️ :D alle jeg vet om som har tvillinger fikk vite på forhånd, så vil tro at det ikke er så vanskelig!
Jepp, det er visst tvillinger Vært på tidlig ul pga inseminasjon og mistet tre ganger tidligere, ellers hadde jeg ikke visst så tidlig. Veldig gøy og litt skummelt! ❤️❤️

Vi skal visst vite sier min mann. Jeg synes det hadde vært gøy med en overraskelse, men at han skal vite og ikke jeg, det er jeg for nysgjerrig til å klare gjennomføre

Jepp, det er visst tvillinger Vært på tidlig ul pga inseminasjon og mistet tre ganger tidligere, ellers hadde jeg ikke visst så tidlig. Veldig gøy og litt skummelt! ❤️❤️
Åh, men var det ikke du som drømte om dette også? Så gøy!! Det kommer til å gå strålende, for en gave ❤️☺️

Jeg vil vite :-) men ikke mannen.. Vi får se, viktigste er jo at barnet er frisk<3

Back
Topp