Vil dere vite kjønn?

Mammamai17

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Hvem vil vite kjønn?
Vi har bestemt oss for å få vite hvilket kjønn vi får om det er mulig å se :) jeg er så nysgjerrig at jeg ikke hadde klart å vente uansett. Ellers er det veldig greit når det gjelder planlegging og innkjøp :)

Jeg vil vite det slik at vi kan begynne å bruke navnet vi velger ca i uke 20:) Ellers så hadde vi sikkert ventet, blir veldig lite forskjell i innkjøp uansett for vår del:)

Det er mannen som bestemmer denne gangen, og han er usikker, men tror at vi skal vite :)

Ja vi vil vite. Visste det sist og det synes vi var koselig. Tror det blir lettere å forberede 5 åringen også når vi kan snakke om babyen med et navn

Ja :-)

Vi skal også vite kjønnet Har en rar følelse alt på at det blir gutt ( mener jeg bare får gutter). litt spent om vi får ultralyd før jul , i følge den kalenderen står det at det er tid for det rundt 18 desember , vet ikke hvordan sykehus har det rett før jul

Jeg er så nysgjerrig at jeg klarer ikke å la være :p Men dere som ikke har visst det før fødsel, hvordan har dere gjort det mtp innkjøp? For jeg husker jeg synes det var så lite som var nøytralt, så jeg kjøpte svært lite før OUL sist.

Vi vil vite :) visste ikke med første og det var veldig spennende, men praktisk å vite denne gangen i tilfelle vi må handle klær i andre farger :)

Vil vite :)

Samboer vil vite, jeg vil bare at det skal være et friskt barn, så jeg bryr meg egentlig ikke. Men ser jo at det vil være mer praktisk å vite:)

Jeg er så nysgjerrig at jeg vil vite, selv om det sikkert hadde vært spennede å vente til fødselen :)

Vi skal ikke vite denne gangen heller. Men har en magefølelse som sier jente, har gutt fra før.
Spiller ingen rolle for oss hva vi får, så lenge babyen er levende og i fin form :-)
Handlet mye nøytralt t første mann, og har tatt vare på dette, så her er det ikke mye innkjøp som egentlig må til :-)

Vil gjerne vite! Har en følelse av at det er jente, så spent å se!

Back
Topp