Jul jul jul

Hvilke julekaker lager du da?
Serinakaker, brune pinner, pepperkaker, tyske skiver, sjakkruter, smultringer og syltetøykaker lager jeg hvert år ihvertfall. Noen ganger rosetter også. Marsipan må rulles og dyppes også. Gleder meg! Håper jeg har ork til dette når tiden kommer.
Jeg og mamma baker alltid sammen da, så kaker blir det.

Serinakaker, brune pinner, pepperkaker, tyske skiver, sjakkruter, smultringer og syltetøykaker lager jeg hvert år ihvertfall. Noen ganger rosetter også. Marsipan må rulles og dyppes også. Gleder meg! Håper jeg har ork til dette når tiden kommer.
Jeg og mamma baker alltid sammen da, så kaker blir det.
Jeg og gleder meg sånn til å bake. Men å begynne nå blir alt alt for tidlig :-(

Jeg og gleder meg sånn til å bake. Men å begynne nå blir alt alt for tidlig :-(
Ja, det blir litt tidlig ja :( Da blir sikkert kakene myke også, så vi får trøste oss med det :p

Jeg fant pepperkaker MED SJOKOLADETREKK!!! på Europris.

Lukket øynene å gikk vidre, men jeg er sykt nyskjerrig på å smake de..

Gleder meg til å bake julekaker jeg!

Jeg også :D og til å spise dem ;)
I år tror jeg det blir serinakaker (det er et must hvert år), kolakakor og fløtekarameller. Fikk også steketakke i julegave i fjor, så må kanskje ta den frem for å bake litt lefser, så mamma får se at det ikke var et bortkastet kjøp :p

ImageUploadedByBV Forum1475394722.335086.jpg

Elsker julen :D

Jeg også :D og til å spise dem ;)
I år tror jeg det blir serinakaker (det er et must hvert år), kolakakor og fløtekarameller. Fikk også steketakke i julegave i fjor, så må kanskje ta den frem for å bake litt lefser, så mamma får se at det ikke var et bortkastet kjøp :p
Fløtekarameller! De hadde jeg glemt. Lager alltid det også. Gleder meg ihvertfall til å spise de :p

Genial innpakking! Super fint :) Er du ferdig du da?

Tusen takk :)
Det enkleste er ofte det beste? :p

Nesten ferdig, mangler noen fotobøker å en gave til storebrødrene så er jeg i boks :D

D er veldig tidlig med julevarene, men herreguuuud så myst jeg har på marsipanstenger! :D

Fløtekarameller! De hadde jeg glemt. Lager alltid det også. Gleder meg ihvertfall til å spise de :p

Mmm :) Gleder meg også til å spise dem :D må nok lage ekstra mange i år, så jeg kan gomle litt her hjemme mens jeg venter på å føde :p

Mmm :) Gleder meg også til å spise dem :D må nok lage ekstra mange i år, så jeg kan gomle litt her hjemme mens jeg venter på å føde :p
Ja, det har vi fortjent ;) Fløtekarameller med bittelitt havsalt på! Mmm

Back
Topp