Skravletråd September

God dag :) besøket dro nettop. Snuppa er lagt :) så skal jeg på obs en tur. Så skal vi leke ute, spise litt og være ute igjen. Så får jeg en venninne på besøk så er det taco :D

Hva skal dere denne hærlige fredagen ?
Herlig :)
Jeg skal til charlottenberg med to naboer rundt Kl 15 også får vi overnattingsgjester som kommer i kveld :D

Ååh, så kjedelig at det dabbet av! Får prøve igjen neste tirsdag :-P

Går bra, men fått litt kjipe bekjeder ang. junior siste dagene, så er litt i offline modus. Ingenting farlig, men usikkerhet rundt om hun har cp.. Og vi får ikke vite noe før vi har time på sykehuset. Det stresser en mor.
Ja, kanskje helst før jeg tar snuppa med på dans så jeg slipper å være den som sitter og venter på naborommet med rier :p

Huff ikke samme beskjeder man vil få! Håper dere får time raskt og svar raskt for noe av det verste er jo å ikke vite noe :(

Hvordan få lillebror til å sove på dagtid annet enn 5 min her og 5 min der og da alltid på puppen?

Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :eek:
Attdetvar
Å huttetu, tror jeg hadde sagt noen mindre fine ord ..

Måtte hente i barnehagen siden lille U hadde feber.
Kom hjem og skal til å sette meg ned og jobbe litt og nettet er nede og jeg må få gjort det i dag

Ååh, så kjedelig at det dabbet av! Får prøve igjen neste tirsdag :p

Går bra, men fått litt kjipe bekjeder ang. junior siste dagene, så er litt i offline modus. Ingenting farlig, men usikkerhet rundt om hun har cp.. Og vi får ikke vite noe før vi har time på sykehuset. Det stresser en mor.
Klem til deg

Ååh, så kjedelig at det dabbet av! Får prøve igjen neste tirsdag :-P

Cp? :o hva skjer?
Edit: leste feil først, trodde det var shadow som skrev om babyen i magen.
Men allikevel, håper det går bra! Klem til deg ❤️

Back
Topp