Skravletråd September

Tror nok det ja.

Må ut og hente mellomste (med bil) og ha henne på dans (kjører dit også). Det får holde.

Siden mannen drar herfra før vi er hjemme fra dans må jeg ha med meg yngste. Eldste klarer seg nok alene det kvarteret men vil ikke gi ham ansvar for babyen
Skjønner du ikke vil det ja

Ryddedag i heimen!
Badskapene oppe tømt pg ryddet
Tømt en sånn 6 skuffers trillesak
Satt sammen ny kurvsak
Ryddet vadskap nede
Lagt sammen en hel haug med klær
Driftig i dag. Alt jeg har på list mi står fortatt ugjort. Tror du nettop gav meg inspirasjon til å få ting gjort:)

Omsider etter å ha gått og bært på lillebror omtrent siden vi kom hjem så sovnet han på skulderen min. Så var det at jeg må jo hente storebror i bhg snart da:-). Og lillebror våkner alltid når jeg setter han i bilstolen. Selvsagt med få unntak men helst da hvis jeg allerede er klar selv med sko og alt og bare kan få han i bilstolen og kjøpt opp og begynne og vugge litt på den.
Hvordan gikk det?

Krysser fingrene for det. Sitter og manner meg opp til å gjøre oss klar:-). Tar litt tid å komme seg bort til bhg og glemte selvsagt ett par småting på butikken til middagen idag så må innom og skaffe det også:-)
Det er lett å glemme ting :) glemte noe selv istad. Men orker rett og slett ikke gå tilbake :p

Da var oppsamlingskassa i gangen tømt også
Ryddet på plass jakker
Ryddet oppå vitrineskapet på kjøkkenet

Bare inni kjøkkenskap igjen nå i grunn men det blir til jul

Da var oppsamlingskassa i gangen tømt også
Ryddet på plass jakker
Ryddet oppå vitrineskapet på kjøkkenet

Bare inni kjøkkenskap igjen nå i grunn men det blir til jul
Så flink du er idag da som gjør så mye :o

Idag er en dritt dag.

Jeg har løpt på meg vondt i hofter og ledd på jobb i et forsøk på å hente varer kjapt, la folk slippe å vente i kø og åpne ny kasse med en gang, løpt overalt, smilt og vært hyggelig.

Og alt jeg har fått igjen er drit sure kunder som bare klager over priser, ikke sier hei eller takk. Regelrett skjeller meg ut fordi vi er fri for lammelår til 60kr kiloen og hodekål til 1.90kr kiloen.

Det er da virkelig ikke min feil at kundene hamstrer enda vi har satt begrensning. Vi bestiller jo alt vi får tak i. Men når det går 600kg hodekål og 150lam på noen timer... da sliter vi.. og jeg får kjefta :(

Skulle ønske folk bare kunne være...litt mer hyggelig :(

Back
Topp